نامزد دیبالا: پائولو دوباره تست کرونا خواهد داد

نامزد دیبالا: پائولو دوباره تست کرونا خواهد داد

پایگاه خبری فوتبالی- اوریانا ساباتینی، نامزد پائولو دیبالا در صحبت هایی در مورد شرایط این بازیکن آرژانتینی بعد از ابتلایش به بیماری کرونا صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، نامزد دیبالا، بازیکن آرژانتینی یوونتوس در صحبتهایش اعلام کرده که پزشکان، به آنها ویتامین های متعددی تجویز کرده اند و پنجشنبه آینده، او دوباره تست کرونا خواهد داد.  این روزها و بعد از مثبت اعلام شدن تست کرونای دیبالا، این بازیکن آرژانتینی و نامزدش در خانه شان در تورین در قرنطینه خانگی هستند و حالا خانم ساباتینی درمورد شرایط سلامتی شان صحبت کرده است.

نامزد دیبالا دراین باره گفته:« الان حال ما خیلی بهتر است ولی دو سه روز پیش واقعا احساس ضعف داشتم. الان 9 روز است که ایزوله هستیم. پزشکان به ما گفتند که پنج روز دیگر مجددا از ما تست کرونا خواهند گرفت. در طول این زمان از ما خواسته شده تا استراحت کنیم و چند داروی مکمل ویتامین هم به ما داده اند.»

نامزد دیبالا در عین حال از علائمی که داشته و با تشخیص پزشکان مشخص شده که به بیماری کرونا مبتلا هستند گفت:« حستان دقیقا مثل زمانی است که دچار آنفولانزا شده اید، تمام بدنتان درد می کند و احساس خستگی می کنید. من البته تب نداشتم؛ دائما دمای بدنم را اندازه گیری می کردم؛ اما تب نداشتم. می شنیدم که ریه هایم صداهای عجیبی می دهند و در همان زمان پائولو هم به شدت احساس ضعف کرد. علائم کرونا شبیه آنفولانزا هستند. دست کم در مورد ما که اینگونه بود.»

6363