تلاشهای سوارز برای بازگشت هرچه سریعتر به روزهای اوج

تلاشهای سوارز برای بازگشت هرچه سریعتر به روزهای اوج

پایگاه خبری فوتبالی- اگرچه شیوع گسترده ویروس کرونا در قاره اروپا، تمرینات اکثر تیمهای اروپایی را به تعطیلی کشانده ولی این دلیل نمی شود که ستاره های دنیای فوتبال برای حفظ فرمشان، دست از تلاش بکشند.

به گزارش فوتبالی، لوئیس سوارز ستاره اروگوئه ای بارسلونا این روزها با تمام توان در خانه تمرینات ورزشی اش را دنبال می کند. او که فاز پایانی مصدومیتش را پشت سرمی گذارد، در باشگاه اختصاصی منزلش به شدت تمرین می کند تا بتواند هرچه سریعتر به روزهای اوج بازگشته و هرزمان که رقابتهای لالیگا از سر گرفته شد در خدمت تیمش باشد.

در اوایل ماه ژانویه (دی ماه) بود که سوارز زانویش را به تیغ جراحان سپرد و حالا با انتشار تصاویری در شبکه های اجتماعی از پیگیری تمریناتش در منزل خبر داده است.

این ستاره اروگوئه ای که لباسهای تیم ملی اروگوئه را به تن داشت تصاویری را با این پیغام منتشر کرده:« از خانه، تمرینات را دنبال می کنیم.» و به نظر می رسد که این عکسها را همسرش سوفیا بالبی از او گرفته باشد. سوارز در پست قبلی اش در شبکه های اجتماعی از هوادارانش خواسته بود تا موارد بهداشتی توصیه شده از سوی مقامات بهداشتی را رعایت کنند و درعین حال هشتگ #من در خانه می مانم را هم زیر پستش قرار داده بود.

سوارز اخیرا در صحبت هایی گفته بود که قصد دارد تا به هر ترتیب و با تلاش بسیار، دوران بازیابی اش را هرچه سریعتر سپری کند. او حالا امیدوار است تا با توجه به تعطیلی رقابتهای فوتبال، بتواند هرچه سریعتر به روزهای اوج بازگشته و در فاز پایانی رقابتهای لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا تیمش را همراهی کند و فصل را با فتح جامهای قهرمانی به پایان ببرد.

6363