آنچلوتی به دنبال جذب مدافع و هافبک ناپولی

آنچلوتی به دنبال جذب مدافع و هافبک ناپولی

پایگاه خبری فوتبالی – اورتون آلن و کالیدو کولیبالی را زیر نظر گرفته است. کارلو آنچلوتی در ناپولی مربی این دو بازیکن بود و حالا می‌خواهد که با آئورلیو دلائورنتیس، رییس ناپولی مذاکره کند تا این دو بازیکن را بخرد.

به گزارش فوتبالی، آلن پس از فصل پرتنشی که در ناپل داشت، در تابستان در آستانه جدایی از ناپولی بود. آنچلوتی هم به نوشته گاتزتا دلو اسپورت، منتظر فرصت است که این بازی‌ساز برزیلی را به مرسی‌ساید ببرد.

گزارش‌ها در ایتالیا حاکی از آن است که ناپولی هم خود را برای زندگی پس از کولیبالی آماده کرده است. آنچلوتی به دنبال این خواهد بود که این مدافع میانی را به اورتون ببرد.

گزارش‌های پیشین نشان می‌داد که کولیبالی باشگاه‌های بسیاری را در سراسر اروپا خواهان خود می‌بیند و رقابت زیادی بین باشگاه‌های بزرگ بر سر این بازیکن در جریان است. به این ترتیب، آنچلوتی کار سختی برای متقاعد کردن این بازیکن برای پیوستن به اورتون پیش رو دارد.

آنچلوتی 60ساله تنها یک فصل و نیم در ناپولی مربی‌گری کرد و سپس جایش را به جنارو گتوزو داد. این مربی سابق میلان قراردادی تا سال 2024 با اورتون امضا کرده است، و در 12 بازی اولی که روی نیمکت این تیم نشسته، توانسته اوضاع آنها را کاملا برگرداند و روند نتایج تیم را عوض کند.

8444