خوان ماتا: فان‌خال در دیدار اول فردی ترسناک بود

خوان ماتا: فان‌خال در دیدار اول فردی ترسناک بود

پایگاه خبری فوتبالی – خوان ماتا، هافبک منچستر یونایتد از اولین دیدارش با لوییس فان‌خال صحبت کرده است. او گفته که این مربی در ابتدا ترسناک به نظر می‌رسید.

به گزارش فوتبالی، ماتا در ژانویه 2014 از چلسی با قیمت 37 میلیون پوند به یونایتد پیوست، و دومین خرید دوران دیوید مویس شد. مویس سه ماه بعد اخراج شد و یونایتد برای فصل بعدش به سراغ مربی سابق آژاکس، بارسلونا، و بایرن مونیخ رفت.

فان‌خال قراردادی سه‌ساله با یونایتد امضا کرد، و بلافاصله به سراغ خریدهای جدید رفت. ماتا به خاطر می‌آورد که اولین باری که به دفتر او رفت، تحت تاثیرش قرار گرفت: «من وارد دفتر او شدم. او و رایان گیگز نشسته بودند. او به من گفت: بگو کی هستی. من گفتم: اسمم خوان است، 26 سال دارم، فوتبال بازی می‌کنم. او گفت: نه، نه. بگو به عنوان یک انسان چه کسی هستی. خانواده داری؟ در زندگی چه چیزی برایت مهم است؟ 

از آن لحظه، چهره او ترسناک شد و من وحشت کردم. اما بعد از آن، متوجه شدم که او فردی بسیار خونگرم و اصیل است. او چیزی فراتر از یک مربی فوتبال بود. او انسانی عالی بود و من چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. او ترسناک بود. اما مرد بسیار خوبی بود. خیلی خیلی خوب. انتظارش را نداشتید اما او خیلی شما را درک می‌کرد.»

8444