میلیتو: مورینیو یکی از بهترین‌های تاریخ است

میلیتو: مورینیو یکی از بهترین‌های تاریخ است

پایگاه خبری فوتبالی - دیه‌گو میلیتو گفته که از پیشرفت لائوتارو مارتینز در اینتر خوشحال است، و ژوزه مورینیو یکی از بهترین مربیان تاریخ است.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم سابق اینتر تنها یک فصل در این تیم شاگرد مورینیو بود و در آن فصل هم آنها با هم فاتح سه‌گانه شدند. میلیتو می‌گوید: «او استثنایی است و یکی از بهترین‌های تاریخ است. در همان یک سال چیزهای زیادی از او آموختم، به ویژه در زمینه نحوه مدیریت گروه. من داستان‌های زیادی برای گفتن درباره یکی از بهترین فصل‌های تاریخ باشگاه و دوران بازی‌ام دارم.

هیچ کدام از این ماجراها را نمی‌توانم به صورت علنی بگویم، اما زیاد هستند. مثلا مورینیو پیش از فینال لیگ قهرمانان به ما چه گفت؟ جو رختکن ساکت بود. تنش بالا گرفته بود. اما مورینیو ما را آرام کرد.»

او سپس به لائوتارو مارتینز پرداخت که در این فصل در اینتر خوش درخشیده است: «من به او پیام دادم و گفتم اوضاعش در این روزها چطور است. رابطه ما عالی است. من پیشرفت او را دیدم. او در سال 2014 در تیم اصلی راسینگ حضور داشت. خوشحالم که او مرتبا پیشرفت کرده است. او انسانی استثنایی است، و محصول آکادمی جوانان ما است، مانند رودریگو ده پل و خوان موسو.»

8444