آنخل دیماریا؛ خوش‌بخت‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال!

آنخل دیماریا؛ خوش‌بخت‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال!

پایگاه خبری فوتبالی – آنخل دیماریا بدون شک خوش‌بخت‌ترین بازیکن دنیای فوتبال است.
به گزارش فوتبالی، دیماریا تقریبا با تمام ستاره‌های دنیای فوتبال هم‌تیمی بوده و به نوعی می‌توان او را خوشبخت‌ترین بازیکن تاریخ دنیای فوتبال دانست.
این بازیکن آرژانتینی ۳۲ ساله  فوتبال خود را از روزاریو سنترال آرژانتین شروع کرد اما هم‌بازی بودنش با ستاره‌ها از بنفیکا و حضور در کنار خاویر ساویولا و پابلو آیمار آغاز شد. دی‌ماریا در سال ۲۰۱۰به رئال پیوست و در کنار کریستیانو رونالدو و کریم بنزما آن‌قدر موفق بود تا لادسیما را برای هواداران رئال به ارمغان بیاورد. او در سال ۲۰۱۴ تصمیم گرفت رئال را به مقصد منچستریونایتد ترک کند و زیر نظر فن‌خال به بازی ادامه دهد و در نتیجه با دو ستاره دیگر، رونی و فن‌پرسی هم‌تیمی شد.
آخرین تیم وی از زمان حضور در منچستر پاری‌سن‌ژرمن بوده که در این تیم هم با نیمار و امباپه هم‌بازی بوده و مثلثی مرگبار ساخته هرچند کاوانی هم در این تیم حضور دارند و ایکاردی هم به تازگی در پارک‌د‌پرنس بازی می‌کند. تمام این ستاره‌ها در تیم‌های باشگاهی با دیماریا هم‌بازی بوده‌اند اما این بازیکن خوش‌شانس در تیم ملی آرژانتین هم با فوق ستاره بارسلونا یعنی مسی و موفق‌ترین بازیکن سیتی یعنی آگوئرو هم‌بازی است.
دیماریا بجز قهرمانی در جام جهانی به بیشتر افتخارات و جام‌های دنیای فوتبالی رسیده است.

1101