کمک یک میلیون یورویی کریس رونالدو و مندس به بیمارستان‌ها

کمک یک میلیون یورویی کریس رونالدو و مندس به بیمارستان‌ها

پایگاه خبری فوتبالی – کریستیانو رونالدو و ژرژ مندس، ایجنتش، یک میلیون یورو برای تجهیز سه واحد آی‌سی‌یو (مراقبت‌های ویژه) در پرتغال اهدا کرده‌اند. ویروس کرونا در پرتغال هم شیوع پیدا کرده است، و این کمک آنها برای آی‌سی‌یوهای بیمارستان‌های سانتا ماریا در لیسبون، و سانتو آنتونیو در پورتو خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی و پپ گواردیولا هم کمک‌های مشابهی داشته‌اند. گواردیولا یک میلیون یورو برای خرید و تولید تجهیزات پزشکی ضروری در بارسلونا اهدا کرده است، و مسی هم چنین رقم مشابهی را به بیمارستانی در بارسلونا داده است.

دانیل فرو، رییس بیمارستان سانتا ماریا لیسبون گفته است: «ژرژ مندس با ما تماس گرفت. او با کریستیانو رونالدو داوطلبانه حاضر شدند که پول دو واحد آی‌سی‌یو برای بیماران مبتلا به کووید-19 که حالشان وخیم است را بپردازند. ما پنکه، نمایشگر، تخت، و تجهیزات بیمارستانی لازم برای آی‌سی‌یو را می‌خریم.»

پائولو باربوسا، رییس هیئت مدیره بیمارستانی در پورتو هم گفت: «این کمک به ما اجازه می‌دهد 15 تخت مراقبت‌های ویژه با پنکه، نمایشگر، و تجهیزات دیگر بخریم. بیمارستان ما از کریستیانو رونالدو و ژرژ مندس تشکر می‌کند که این کمک بسیار مفید را انجام دادند، آن هم در زمانی که کشور ما نیاز به کمک همه دارد.»

مندس هزار ماسک و 200هزار گان هم به بیمارستان سائو ژائو در پورتو کمک کرده است.

8444