نامزد والورده: در دوران قرنطینه در خانه بازی می‌کنیم اما فدریکو تقلب می‌کند!

نامزد والورده: در دوران قرنطینه در خانه بازی می‌کنیم اما فدریکو تقلب می‌کند!

پایگاه خبری فوتبالی - بحران کرونا کل دنیا را تحت تاثیر قرار داده است و فوتبال اسپانیا نیز از این قضیه مستثنی نیست. 

به گزارش فوتبالی، حالا مینا بونینو، خبرنگار آرژانتینی و نامزد فدریکو والورده هافبک اروگوئه ای رئال مادرید در مصاحبه با نشریه "ال دسمارکه" در مورد شرایط این روزهای خود صحبت کرد. این زوج به تازگی صاحب فرزند شده اند و در حقیقت بچه شان در حال حاضر کمتر از دو ماه سن دارد. مینا در این مصاحبه گفت که لغو بازیهای ملی او را خیلی خوشحال کرده است:" از زمانی که بنیسیو متولد شد، مدام نگران بودم که در ده روزی که فدریکو به خاطر بازیهای ملی من را ترک می کند باید چه کار کنم چرا که تنها می شدم. وقتی که مسابقات لغو شدند خیالم راحت شد چرا که حقیقتا نمی توانستم این همه روز با یک بچه کوچک تنها باشم. البته خود فدریکو هم از این بابت خیالش راحت شد و می تواند صد در صد از حضور در کنار فرزندمان لذت ببرد."

البته فدریکو و مینا این روزها در مادرید تنها نیستند چرا که مادر نامزد ستاره رئال مادرید هم در کنارشان است. مینا در این باره می گوید:" پدرم و خواهرم قبل از قرنطینه از اسپانیا رفتند. اما مادرم این جا ماندنی شده چون مرزهای آرژانتین بسته شده و تا یک ماه دیگر نمی تواند به آن جا برود .به هر صورت حضور مادرم هم من را خوشحال می کند. با توجه به این که دور از آنها زندگی می کنم، خوشحالم که این روزها می توانم کنار مادرم باشم. این روزها در خانه کنار فدریکو هستم اما این برایم چیز عجیبی نیست و به آن عادت دارم. وقتی فدریکو در سفر نیست یا وسط هفته بازی ندارد، در خانه همیشه کنار هم هستیم. البته وقتی وسط هفته بازی دارد همه تمرکزش روی بازیهاست و نمی تواند راحت استراحت کند."

فدریکو والورده فصل درخشانی داشته و به یکی از پدیده های رئال مادرید تبدیل شده است.مینا در مورد شرایط قرنطینه در این روزها و نحوه سرگرم شدن خودش و نامزدش هم صحبت کرد:"راستش گاهی از اوقات دیگر نمی دانیم که در خانه چه کار کنیم. گاهی بازیهای کارتی یا گروهی انجام می دهیم. سریال هم می بینیم اما راستش دیگر همه سریال ها را دیده ایم. در بازیها فدریکو معمولا تقلب می کند. اگر تقلب نمی کرد، بیست برابر شکستش می دادم!"

مینا بونیو در مورد رابطه فدریکو والورده با هم تیمی هایش در رئال مادرید هم صحبت کرد:"فدریکو درون زمین با شخصیت و جدیتش همه را تحت تاثیر قرار داده است و بیرون از زمین هم رابطه خوبی با هم تیمی هایش دارد. اخیرا برخی دیگر از هم تیمی هایش نظیر ایسکو و لوکاس وازکز صاحب فرزند شده اند. به همین خاطر وقتی در مورد بچه داری سوالی داریم می توانیم روی آنها حساب کنیم."