بوفون با یوونتوس بر سر تمدید قرارداد به توافق رسید

بوفون با یوونتوس بر سر تمدید قرارداد به توافق رسید

پایگاه خبری فوتبالی – جیان‌لوییجی بوفون، دروازه‌بان کهنه‌کار یوونتوس با این باشگاه به توافق رسیده تا قراردادش را تا تابستان 2021 تمدید کند.

به گزارش فوتبالی، توتواسپورت نوشته که این دروازه‌بان قصد ندارد از فوتبال کناره‌گیری کند. او فصل پیش را در پاری سن ژرمن گذراند و در این فصل به یووه برگشت. بوفون 42ساله تا پایان فصل با یووه قرارداد دارد، اما پس از آن هم یک سال دیگر بازی خواهد کرد. این قرارداد با رضایت همه طرف‌های درگیر تمدید خواهد شد. این بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا گفته است: «احساس می‌کنم نقطه ارجاع رختکن شده‌ام». او حاضر است که فصل آینده، هم در داخل و هم در خارج میدان به یوونتوس کمک کند.

او یک بار باشگاه را ترک کرده، اما رابطه او با یوونتوس قوی است، و انتظار می‌رود که در اواخر هر فصل، درباره تمدید قرارداد او صحبت شود.

سری آ ایتالیا در حال حاضر تعطیل شده است، و بوفون در این فصل این مسابقات تنها هفت بار بازی کرده است. او البته با بازی در جام حذفی، و حضور در یک مسابقه لیگ قهرمانان، باعث شده که بار سنگین از روی دوش وویچیخ شزنی، دروازه‌بان اول یووه برداشته شود.

بوفون در بازی مقابل بایر لورکوزن دروازه‌اش را بسته نگه داشت، و البته در جام حذفی هم کمک کرده که تیمش به نیمه‌نهایی برسد.

بوفون در 11 بازی در این فصل، 9 گل دریافت کرده است.

8444