رییس سمپدوریا: این فصل سری آ برای من به پایان رسیده!

رییس سمپدوریا: این فصل سری آ برای من به پایان رسیده!

پایگاه خبری فوتبالی – ماسیمو فررو، رییس سمپدوریا گفته که برای او، این فصل سری آ همین‌جا به پایان رسیده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که 20 تیم سری آ با هم بر سر نحوه ادامه فصل اختلاف نظر دارند.

سری آ ایتالیا به دلیل شیوع ویروس کرونا بیش از دو هفته است که تعطیل شده است. ایتالیا بدترین اوضاع را در اروپا دارد و آمار کشته‌شدگانش به دلیل ویروس کرونا به هفت‌هزار نفر رسیده است.

فررو بر این باور است که این فصل باید لغو شود و از فصل 21-2020 هم لیگ با 22 تیم (به همراه دو تیم صعودکرده به سری آ) برگزار شود: «سری آ فصل آینده باید تکرار همین فصل جاری باشد. این فصل برای من همین‌جا تمام شده است. بنه‌ونتو در سری ب 69 امتیاز کسب کرده است. آنها چه خواهند گفت؟ آنها که نمی‌توانند بیکار بنشینند و تماشا کنند. اسکودتو؟ می‌دانم که کلودیو لوتیتو (رییس لاتزیو) من را بابت گفتن این حرف می‌کشد، اما از دید من، فصل همین‌جا پایان می‌یابد و تیم‌ها باید به جایگاه فعلی‌شان راضی باشند. این مسیری است که باید برویم. 

ما می‌توانیم فرضیه‌ای داشته باشیم. فرض کنید تیم‌ها یک ماه آماده‌سازی نیاز داشته باشند؛ از 16 فروردین تا 15 اردیبهشت. بعدش 12 بازی برگزار می‌کنیم. بعد کار به مرداد می‌کشد. فصل بعد را چه کنیم؟ بیایید دیگر به فصل بعد بپردازیم و کاری به این فصل نداشته باشیم.»

لاتزیو مدعی قهرمانی است و لوتیتو، رییس این باشگاه می‌خواهد که فصل به هر ترتیبی که شده به پایان برسد. 

8444