اینتر به دنبال جذب هافبک بایرن مونیخ

اینتر به دنبال جذب هافبک بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی – کورنتان تولیسو، هافبک بایرن مونیخ ممکن است در پایان فصل از این تیم جدا شود. او با امید فراوانی راهی آلمان شد اما حالا از ادامه حضور در بوندس‌لیگا ناامید شده است. اینتر هم به جذب او علاقمند است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 25ساله در تابستان 2017 از لیون به باشگاه باواریایی بایرن مونیخ پیوست، اما نتوانسته خود را در ترکیب ثابت بایرن جا بیندازد.

پیش‌تر صحبت‌هایی مبنی بر پیوستن او به یوونتوس و ناپولی هم مطرح شده بود، اما این انتقال‌ها انجام نشد. او حالا به دنبال چالشی جدید است و ممکن است در تابستان از بایرن مونیخ برود.

اسکای آلمان گزارش داده که اینتر به جذب این هافبک فرانسوی علاقه دارد، اما هیچ تماسی بین دو باشگاه اینتر و بایرن مونیخ برقرار نشده است.

چند روز پیش هم لا گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا گزارشی منتشر کرده بود که در آن آمده بود اینتر دوست دارد این هافبک را خریداری کند.

تولیسو در این فصل بوندس‌لیگا 13 بار به میدان رفته و یک گل هم زده است. او در مجموع 68 بار در تمامی رقابت‌ها برای بایرن بازی کرده و 14 گل هم زده است.

تولیسو سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی فرانسه را هم دارد. او از سال 2017 در این تیم بازی می‌کند و با 21 بازی ملی، یک گل ملی هم دارد.

8444