رئیس هیات فوتبال بوشهر: ممکن است بازی ها بدون تماشاگر برگزار شود

رئیس هیات فوتبال بوشهر: ممکن است بازی ها بدون تماشاگر برگزار شود

پایگاه خبری فوتبالی-  رئیس هیات فوتبال استان بوشهر در خصوص تعطیلی لیگ و انتخابات فدراسیون فوتبال صحبت کرد.

امیرحسین محتشم در گفت و گو با فوتبالی در خصوص وضعیت فوتبال در این شهر اظهار داشت: وضعیت فوتبال در استان ما هم مثل همه شهرها است و آن را تعطیل کرده‌ایم تا پس از اتمام این بیماری به امید خدا بازی ها از سر گرفته شود. 

محتشم در ارتباط با این که بوشهر با وجود شیوع کم کرونا زودتر از بقیه استان ها فوتبال را تعطیل کرد گفت: ما همزمان با تعطیلی لیگ برتر فوتبال مان را تعطیل کردیم چون دو تیم در لیگ برتر داریم و از بخشنامه سازمان لیگ تبعیت کردیم‌‌ و همین طور بخشنامه ای از وزارت ورزش به ما ابلاغ شد که سریع این کار را کردیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به صحبت هایی که در سازمان لیگ انجام شده این احتمال وجود دارد که بازی ها بدون تماشاگر برگزار شود اما اگر نتوانیم تا اردیبهشت بازی ها را برگزار کنیم احتمال این که لیگ، ناتمام بماند وجود دارد. البته این مسئله برای همه دنیا است و ما احتمالا تابع تصمیمات فیفا خواهیم بود و باید دید فیفا چه تصمیمی می گیرد. 

محتشم در ارتباط با انتخابات ریاست جدید فدراسیون فوتبال  و اساسنامه  گفت: من از ۴ دی ماه به عنوان رئیس هیات فوتبال استان بوشهر منصوب شدم و قبل از این هم چالش اساسنامه داشتیم و یکی از دغدغه هایمان این بود که اساس نامه حتما اصلاح شود‌.  بالغ بر دو بار صحبت کردم که این اساسنامه اگر درست نشود، مشکل ساز می شود و الان شاهد این مسئله هستیم‌. اساسنامه ما قطعا مشکل دارد اما من خودم احساس می کنم که ما  به عنوان اعضای مجمع می توانستیم در مجمع صاحب نظرتر و تاثیر گذارتر باشیم به زعم من، من نوعی کم کاری کردم و نخواستم مواردی که در اساسنامه بود اصلاح شود و متاسفانه ارکان فدراسیون را دچار مشکل کند.

محتشم به عنوان یکی از اعضای مجمع در ادامه گفت: روسای هیات فوتبال استان هایمان توسط حداقل نخبگان فوتبال استان ها انتخاب می شوند. روسای هیات فوتبال هایمان به عنوان عضو مجمع هیچ وقت لابی نمی کنند و از ورود افراد متخصص هیچ وقت جلوگیری نمی کنند و این اتفاق هیچ وقت نمی افتد که دوستی متخصص از ورزش ورود پیدا کند و نخواهند این فرم ها را برای او پر کنند‌‌.

وی در ارتباط با این که برخی ها ۶ فرم گرفته اند و نتوانستند ورود پیدا کنند گفت: خیلی از دوستان ما قبل از این که به این مرحله برسند، خودشان کنار کشیدند. به طور مثال آقای دایی اسطوره فوتبال ما، علی دایی کسی بود که ما این پیش بینی را در مورد ایشان  می کردیم. بنده به نوعی به عنوان یکی از اعضای مجمع خیلی خوشحال می شدم ایشان به عنوان کسی که می تواند مجمع را اداره و از لابی اش در فوتبال دنیا استفاده کنند، باشند. قانون بلد هستند، زبان شان خوب است و بهترین گلزن دنیا هستند و از این قدرت برخوردار بودند که برای فوتبال ما موفق و تاثیر گذار باشند ولی خارج از این مقوله، afc دست گذاشته روی این که اساسنامه ما مشکل دارد و باید روی آن تغییراتی انجام دهیم.

1984