تمرین می‌کنید؟ منتظر برخورد قضایی باشید

تمرین می‌کنید؟ منتظر برخورد قضایی باشید

پایگاه خبری فوتبالی- برخورد قضایی با مدیران تیم هایی که در تعطیلات نوروزی اقدام به برگزاری تمرین می‌کنند، جدیدترین راهکار برای جلوگیری از تمرین کردن در روزهای کرونایی است.

به گزارش فوتبالی، دیروز بود که باشگاه نساجی تمرینانش را از سر گرفت و گفته می‌شود سپاهان و تراکتور هم طی یکی دو روز آینده تمریناتشان برای ادامه لیگ را شروع خواهند کرد.

این اتفاق باعث شده تا وزارت ورزش و ستاد مقابله با کرونا در ورزش، باشگاههایی که قصد دارند در این شرایط تمرین کنند را تهدید به برخورد قضایی کنند.

مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش در صفحه توئیترش به باشگاهی که تمریناتش را شروع کرده هشدار داده که مراقب عواقب انضباطی و قضایی این ماجرا باشد.

دقایقی قبل هم کانال تلگرام خبرورزشی اعلام کرد که گویا ستاد مقابله با کرونا در ورزش باتوجه به اهمیت توجه به هشدارهای وزارت بهداشت و خودداری از تجمع برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، همزمان در حال رایزنی با مقام قضایی کشور و نهادهای قضایی فدراسیون فوتبال مثل کمیته انضباطی است تا با مدیران و مربیانی که سلامت بازیکنان و خانواده های شان را از طریق اصرار به برگزاری تمرین به خطر می اندازند، برخورد شود.

1984