اوضاع مبهم و پیچیده مهاجم منچستر یونایتد

اوضاع مبهم و پیچیده مهاجم منچستر یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی – آینده بلندمدت اودیون ایگالو در منچستر یونایتد نامشخص است. قرارداد قرضی او در 31 می (11 خرداد) به پایان می‌رسد. 

این مهاجم در پنجره نقل و انتقالات ژانویه از چین جذب شد که تا پایان فصل جای خالی مارکوس رشفورد مصدوم را پر کند.

این بازیکن 30ساله در اولد ترافورد خوش درخشیده و در سه بازی در ترکیب ثابت، چهار گل زده است. او که همیشه طرفدار منچستر یونایتد بوده، از حضور در این تیم راضی است.

منابع نزدیک به باشگاه گفته‌اند که او دوست دارد برای مدتی طولان‌تر بماند، البته به شرط آن که باشگاهش بخواهد او را نگه دارد. اما ویروس کرونا اوضاع را پیچیده کرده است.

این فصل فوتبال در اروپا تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است، و مشخص نیست که پنجره نقل و انتقالات چطور خواهد شد. به این ترتیب برنامه‌های یونایتد برای ایگالو نامشخص است، و طرف‌ها به هیچ توافقی دست نیافته‌اند.

قرارداد او در آخرین روز نقل و انتقالات ژانویه بین باشگاه‌های شانگهای شنهوا و منچستر یونایتد امضا شد، و ایگالو طبق آن قرارداد می‌توانست تا پایان فصل لیگ برتر، و حضور احتمالی در فینال لیگ اروپا در این تیم بماند. اما حالا یونایتد شاید اجازه بگیرد تا قرارداد او را برای مدتی کوتاه تمدید کند. فصل فوتبال اروپا بعید است که تا پایان ماه می (11 خرداد) به پایان برسد.

8444