الکساندر آرنولد: بعد از لیورپول، بارسلونا را دوست دارم

الکساندر آرنولد: بعد از لیورپول، بارسلونا را دوست دارم

پایگاه خبری فوتبالی- ترنت الکساندر آرنولد بازیکن 21 ساله باشگاه لیورپول در گفتگو با مجله GQ به تمجید از لیونل مسی و باشگاه بارسلونا پرداخته و درپاسخ به سوال "مسی یا رونالدو"، بدون لحظه ای درنگ ستاره آرژانتینی بارسلونا را برگزیده.

به گزارش فوتبالی، الکساندر آرنولد در جریان این گفتگو پاسخگوی سوالات کوتاهی شد و سپس در مورد برخی مسائل توضیحات بیشتری داد. اودر انتخاب بین مسی یا رونالدو، بدون لحظه ای درنگ مسی را برگزید و در پاسخ به سوالی درمورد تیم مورد علاقه اش، از بارسلونا نام برد.

آرنولد دراین باره توضیح داد:« وقتی کوچک بودم، طرفدار سلتیک بودم ولی الان حسی به این تیم ندارم، چون استیون جرارد، هدایت رنجرز را برعهده دارد. اگر بخواهم یک تیم مورد علاقه دیگرم را نام ببرم، بارسلوناست. حس می کنم که آنها ارزش ها و باورهایی مشابه با لیورپول دارند.»

او در پاسخ به این سوال که در صورت ترک لیورپول به بوندس لیگا خواهد رفت یا لالیگا، با حالت مرددی گفت:« به این موضوع فکر نکرده ام. من همیشه عاشق لیورپول بودم. همیشه این تیم را تشویق کرده ام و همیشه برای این تیم بازی کرده ام. در نتیجه انگیزه ای برای فکر کردن به این  موضوع ندارم. در حال حاضر رویای بازی کردن در تیم دیگری را در سر ندارم. من فوتبالیست لیورپول هستم و این باشگاه را بیش از هرچیزی دوست دارم. هواداران، شهر و مردم لیورپول را دوست دارم؛ چرا باید به این موضوع فکر کنم.»

آرنولد در مورد احساسش وقتی برای اولین بار هواداران آنفیلد ترانه ای برای او سردادند گفت:« اولین باری که هواداران برای من سرودی خواندند، یکی از لحظاتی بود که بیشترین احساس غرور را در زندگی ام داشتم.»

 6363