رفیعی: امروز تست می‌دهیم/ فردا تمرینات سپاهان شروع می‌شود

رفیعی: امروز تست می‌دهیم/ فردا تمرینات سپاهان شروع می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- سروش رفیعی می‌گوید که سلامتی انسان ها از هر مسابقه و فوتبالی مهم تر است.

به گزارش فوتبالی، پس از این که شجاع خلیل زاده خبر ازدواج سروش رفیعی را در آنتن زنده نوروز فوتبالی گفت، رفیعی روی خط آمد و درباره تبریک ازدواجش، تشکر کرد و همچنین صحبت کوتاهی را نیز انجام داد. وی در ابتدا به کری خوانی شجاع درباره بازی های کامپیوتری صحبت هایی را انجام داد و در مورد شروع تمرینات سپاهان نیز گفت: وی ما امروز یک سری تست پزشکی داریم و در گروه های مختلف می‌رویم و کارهای پزشکی انجام می‌شود و اگر مشکلی نباشد تمرین را از فردا آغاز می‌کنیم. متاسفانه برنامه قطعی برای شروع لیگ فعلا نداده اند و امیدوارم زودتر تکلیف مشخص شود و مشکلی هم برای هیچ ایرانی به وجود نیاید. 

 

وی افزود: من قبلا هم در این باره (آغاز لیگ) فکر کردم، هرچیزی که در ذهن آدم می‌آید یک چیز نگران کننده دارد. تنها چیزی که الان در کل دنیا اهمیت دارد این استکه مردم خودشان را در برابر ویروس حفظ کنند چون سلامتی مهم ترین چیز است. شما به هر جایگاهی هم که برسی سلامت نباشی از آن جایگاه لذت نخواهی برد.

 

سروش در پایان با اشاره به سرنوشت مبهم لیگ برتر گفت: باتوجه به این که این تصمیم جهانی است امیدوام فیفا یک تصمیم کلی بگیرد. الان تمام ورزش ها و تمام کارها تعطیل شده چون سلامت و شادابی ملت ها به خطر افتاده. امیدوارم هر اتفاقی که هست، ختم به خیر بشود و مردم در سلامت باشند.

9697