جنجال در ترکیه؛ هواداران گالا: فدراسیون مقصر کرونا گرفتن تریم است

جنجال در ترکیه؛ هواداران گالا: فدراسیون مقصر کرونا گرفتن تریم است

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران تیم گالاتاسرای فدراسیون فوتبال ترکیه را در ابتلای تریم به کرونا مقصر می‌دانند.
 به گزارش فوتبالی، همه‌چیز از دربی استانبول آغاز شد. مسئولین فوتبال ترکیه همچنان می‌خواستند بازی‌ها ادامه پیدا کند و به همین دلیل دربی استانبول را در حالی برگزار کردند که بسیاری از کشور‌ها فوتبال را تعطیل کرده بودند. پس از پایان بازی سرد و بی‌روح بشیکتاش و گالاتاسرای که بدون حضور تماشاگر و با نتیجه ۰-۰ برگزار شد فاتح تریم به انتقاد از مسئولین پرداخت و اهمیت جان انسان‌ها را بالاتر از فوتبال دانست. او گفت: «هیچ وقت برای شخص خودم و منافعم صحبت نکرده‌ام اما پای جان مردم در خطر است. چرا باید بازی‌ها ادامه یابد؟ مگر می‌شود با رعایت فاصله فوتبال بازی کرد؟» لیگ ترکیه پس از این دیدار مانند تمام لیگ‌های اروپایی تعطیل شد اما با ابتلای امپراطور فوتبال ترکیه به کرونا حاشیه‌ها بالا گرفت.
روز گذشته اعلام شد فاتح تریم، سرمربی پر افتخار ترکیه‌ای که هدایت میلان و فیورنتینا را هم بر عهده داشته کرونا دارد و با توجه به سن بالای او (۶۶) این مسئله به شدت خطرناک به نظر می‌رسید. از زمانی که خبر ابتلای تریم به کرونا منتشر شد بسیاری از پیج‌های هواداری گالاتاسرای با حمله به مسئولین فدراسیون فوتبال ترکیه آن‌ها را مقصر در این اتفاق می‌دانند. آن‌ها معتقدند برگزاری بازی ۱۰ روز قبل صلاح نبوده و ممکن است تریم به همین دلیل کرونا گرفته باشد. هواداران گالا که به تعصب زیاد شهره هستند در حال ترند کردن ویدیو مصاحبه تریم پس از پایان دربی هستند که تریم در آن حضور داشت و احتمال ابتلای او در این بازی بسیار زیاد است. آن‌ها البته برای سرمربی‌شان آرزوی سلامتی کرده‌اند.
از سوی دیگر اما خود تریم با انتشار پیامی به هواداران اعلام کرده حال عمومی‌اش خوب است و به زودی با آن‌ها صحبت می‌کند. دختر تریم، بوسه تریم هم با انتشار یک ویدیو اعلام کرده: خوشبختانه پدرم بیماری مزمن نداشته و سیگار هم نمی‌کشد اما تصور کنید نمی‌توانید عزیزتان را، کسی که دوستش دارید را در آغوش بگیرید. این ترس را جدی بگیرید و در خانه بماند. لطها خانه را ترک نکنید.
گفتنی است هنوز پزشکان خبری رسمی درباره حال عمومی تریم منتشر نکرده‌اند و تمام هواداران گالا به استناد توئیتر تریم تصور حال خوب وی را دارند.

1101