حدادی‌فر: اگر در آسیا بهترین هستم، به خاطر ذوب‌ است

حدادی‌فر: اگر در آسیا بهترین هستم، به خاطر ذوب‌ است

پایگاه خبری فوتبالی- قاسم حدادی‌فر کا‌پیتان ذوب‌آهن می‌گوید که تمام افتخاراتش را مدیون این تیم اصفهانی است.

به گزارش فوتبالی، این روزها تمرینات تیم‌های باشگاهی به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا تعلیق شده است. ذوب‌آهن نیز با توجه به تعطیلی لیگ تا ابتدای اردیبهشت، تمریناتش را تا اطلاع ثانوی تعطیل کرده است. قاسم حدادی‌فر کاپیتان ذوبی‌ها در این خصوص می‌گوید: ما تمریناتمان فعلا تعطیل است و در خانه هستیم. هنوز هیچ اطلاع دقیقی در مورد زمان شروع تمرینات به ما نداده‌اند و کماکان منتظر هستیم تا تاریخ شروع دوباره را به ما بدهند. 

 

کاپیتان ذوب‌آهن در خصوص انجام تمرینات فردی در خانه گفت: ما تمریناتمان را در خانه دنبال می‌کنیم تا آمادگی بدنی حفظ شود. ولی مطمئن باشید آن تمرینی که در تیم انجام می‌شود بسیار متفاوت است و به قول معروف یک چیز دیگر است!

 

چندی پیش قاسم حدادی‌فر در کنار سیدجلال حسینی و سیدمهدی رحمتی به عنوان یکی از پنج بازیکن برتر ایرانی از سوی AFC انتخاب شد. هافبک ذوبی‌ها در اینباره گفت: من این خبر را از رسانه‌ها خواندم و در جریانش قرار گرفتم. خیلی خوشحال هستم که نام من در کنار بازیکنان بزرگی قرار گرفته است. اما تمامی این افتخارات را مدیون باشگاه ذوب‌آهن هستم. مطمئنا از اول تا آخر هر افتخاری کسب کنم متعلق به تیمم هست تا درصد کوچکی از دِین خودم را به ذوب‌آهن ادا کنم.

 

حدادی‌فر در مورد کار را رادولوویچ‌ و وضعیت ذوب‌آهن در آینده لیگ برتر گفت: آقای رادولوویچ یکی‌از بهترین مربیانی است که من با آن‌ها کار کرده‌ام. از روز اولی که آمده‌اند خوب کار کرده‌اند. وضعیت تیم ما هم رو به بهبود بود و پیشرفت داشتیم که کرونا جلوی مارا گرفت! ان‌شالله بعد از این تعطیلات باز هم روند قبلی را پیش می‌گیریم.

 

کاپیتان ذوب‌آهن در آخر بحث بین اسماعیلی‌فر و رادولوویچ را شیطنت رسانه‌ای دانست و گفت: آن‌ بحث کاملا سوتفاهم بود. خود دانیال نیز متوجه شد که سوتفاهم است. آن خبرنگار حرف آقای رادولویچ ا بد برداشت کرد و طور دیگری در رسانه خود نوشت و شیطنت هم شد. الان همه چیز اوکی است و مطمئن باشید همه برای موفقیت ذوب‌آهن می‌جنگیم.

9697