برای مالدینی و کرونا؛ هیچ مهاجمی او را از پا در نمی‌آورد

برای مالدینی و کرونا؛ هیچ مهاجمی او را از پا در نمی‌آورد

پایگاه خبری فوتبالی - تست کرونای پائولو مالدینی و پسرش دنیل مثبت شده و بسیاری از هواداران را در بهت فرو برده است.

به گزارش فوتبالی، پسر هجده ساله بازوبند زرد رنگی را در خانه می‌بیند که سالها روی بازی مرد پنجاه و یک‌ساله خوش‌تیپی بوده که سال‌ها در لباس قرمز و مشکی جام درو می‌کرده. مرد خوش تیپ جوری دفاع می‌کرده که هزار کیلومتر آن‌طرف‌تر در منچستر کسی بگوید او هنرمندی‌است که بدون تکل دفاع می‌کند. مربی که این حرف را زده روی نیمکت الدترافوردی می‌نشسته که مرد پنجاه و یک‌ساله توانسته روزی آن‌جا جام گوش‌دراز لیگ قهرمانان را برنده شود.
جام گوش‌دراز که روی تنه‌اش پر از اسامی قهرمانان بوده به خاطر دارد در سال‌های دور کسی که او را بالای سر برده با مرد خوش تیپ پنجاه و یک سال نسبت خونی داشته و پدر او بوده و به همین دلیل در دستان او احساس راحتی می‌کرده. جوری که در سال دو هزار و هفت هم برای سومین بار روی دستان مرد پنجاه و یک ساله خوشتیپی که پیراهن شماره سه می‌پوشیده قرار گرفته.
پیراهن شماره سه که به گفته خیلی‌ها یک عصر را ساخته هیچ‌گاه توپ طلا نبرده اما هم‌بازی مرد خوش تیپ که در شهر رم مانند او همیشه یک پیراهن را تن کرده و از قضا خوش‌تیپ هم بوده گفته او بهترین کسی است که بازوبند پیراهن لاجوردی را بر بازو بسته. پیراهن لاجوری هم مانند پیراهن قرمز و مشکی که در موزه قرار گرفته، شماره سه داشته و هم مرد خوش‌تیپ پنجاه و یک ساله را به خاطر دارد و هم پدری که روزی همه لاجوردی‌پوشان را به خط می‌کرده تا به زمین بروند. پدر مرد پنجاه و یک ساله اصلا اهل میلان نبوده اما درباره پسرش گفته روح او به میلان تعلق دارد. پدرکه خودش بارها بازوبند زرد را روی بازوی پیراهن قرمز و مشکی می‌بسته در سال دو هزار و شانزده بی‌جان در تابوت روی دستان مرد خوشتیپ قرار گرفته تا غم چهره مرد خوش‌تیپ، پسر هجده‌ساله را ترغیب کند تا راه او را ادامه دهد.
پسر هجده ساله حالا آن لباس قرمز و مشکی را می‌پوشد اما جرات نکرده روی آن شماره سه بنویسد و شماره‌ای بر تن کرده که سالی بوده که پدر مرد خوش تیپ روی نیمکت می‌نشسته و مرد خوش‌تیپ درون زمین، وقتی همه مردم چشم به جام جهانی دوخته‌اند می‌دویده و هیچ‌گاه تکل نمی‌زده چون اعتقاد داشته هر تکل یعنی یک اشتباه و شاید به این دلیل است که درباره‌اش می‌گفتند اگر وزیر جنگ می‌شد هیچ کشوری جرات نمی‌کرده به ایتالیا حمله کند. او حتی نتوانسته عشق به روسونری را بیخیال شود و وارثش را فرستاده تا هچنان خون خاندان «مالدینی» در میلان جاری باشد.
مرد خوش‌تیپ حالا با مهاجمی به نام کرونا مواجه شده اما همه خیالشان راحت است اگر او مانند دوران بازی‌اش دفاع کند هیچ مهاجمی نفوذ نخواهد کرد. اصلا ایتالیایی جماعت مقهور هیچ مهاجمی نمی‌شود. هیچ مهاجمی.

علی رضایی

1101