پیام احساسی زین الدین زیدان به یاد برادر فقیدش

پیام احساسی زین الدین زیدان به یاد برادر فقیدش

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید ساعاتی پیش پیامی احساسی در مورد برادر فقیدش فرید منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، فرید برادر بزرگ تر زیدان در تابستان گذشته درگذشت. اگر برادر بزرگ سرمربی رئال مادرید زنده بود، در روز جمعه 20 مارس 55 ساله می شد. سرمربی رئال مادرید در تابستان گذشته به علت درگذشت برادرش مجبور شد که اردوی پیش فصل تیم در کانادا را ترک کند تا در مراسم خاکسپاری برادرش شرکت کند. فرید پیش از مرگش چند سالی با سرطان دست و پنجه نرم می کرد.

زین الدین زیدان در سالروز تولد برادرش پیامی در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت:"55 ساله شدی. امروز 20 مارس 2020. برادر بزرگم فرید، به  تو افتخار می کنیم. به همه کارهایی که برای خانواده ما کردی. با وجود فاصله ای که میان همه ما وجود دارد، تو هر روز در کنار ما هستی. خیلی دوستت دارم."

فرید در زمانی که جوان تر بود فوتبال بازی می کرد و به نوعی الگوی برادرش زین الدین به شمار می رود.  انزو پسر بزرگ زیدان نیز در پیامی اینستاگرامی از فرید یاد کرد و نوشت:" تو شجاع ترین و قدرتمندترین آدمی بودی که می شناختم. همیشه یک لبخند به لب داشتی و الگویی برای همه ما بودی."