تونی: ژسوس بهترین زوج برای کریستیانو رونالدوست

تونی: ژسوس بهترین زوج برای کریستیانو رونالدوست

پایگاه خبری فوتبالی - لوکا تونی، مهاجم سابق یوونتوس، معتقد است که این تیم باید گابریل ژسوس را به جمع بازیکنان خود اضافه کند چرا که او بهترین گزینه برای بازی در کنار کریستیانو رونالدوست. 

به گزارش فوتبالی، مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا که سابقه قهرمانی در جام جهانی به همراه این را دارد و پیش از این با پیراهن تیم هایی چون بایرن مونیخ، رم و فیورنتینا نیز به میدان رفته، معتقد است که ژسوس در بین بازیکنان حال حاضر دنیای فوتبال بهترین گزینه برای همراهی با رونالدو به شمار می رود. او همچنین به تمجید از گونزالو ایگواین و عملکرد او در زمین فوتبال پرداخته است. تونی در گفتگو با روزنامه ایتالیایی توتواسپرت اظهار داشت: " ایگواین هنوز در سطح خود جز بهترین هاست. با این حال به نسبت زمانی که در ناپولی بود بسیار تغییر کرده است. او کمتر گل می زند اما بیشتر در اختیار تیم است. "

تونی درباره لینک شدن هری کین و مائورو ایکاردی به یوونتوس گفت: " او یک مهاجم نوک واقعی است که کمتر کسی مانند او فضاها را درک می کنند. بسیار تکنیکی است و بازیکن تیمی خوبی است و از همه بهتر در فضاهای کم بهترین عملکرد را دارد. او زیاد گل می زند و با این که تنها 26 سال سن دارد هنوز جای زیادی برای پیشرفت خود در آینده خواهد داشت. مائورو ایکاردی کمی عقب تر بازی می کند. اگر کین یک شماره 9 باشد، ایکاردی شماره 8 است. مهاجم پاریسن ژرمن همسن بازیکن انگلیسی است و تمام کننده خوبی است اما در حال حاضر کامل تر نیست. او باید در بازی تیمی پیشرفت کند. با این حال همبازی بودن با امباپه و نیمار مطمئنا باعث پیشرفت او خواهد شد. " 

این بازیکن همچنین درباره گابریل ژسوس اضافه کرد: " او بازیکنی سرعتی و تکنیکی است و به خوبی پاس گل می دهد. او یکی از بهترین گزینه ها برای بازی در کنار کریستیانو رونالدوست چون رونالدو یک مهاجم نوک صرف نیست اما کسی است که بیشترین گل ها را به ثمر می رساند و باید بیشترین گل ها را بزند. بازیکنی که بیش از حد مهاجم باشد مانند هری کین که من فکر می کنم بهترین بازیکن زیر 30 سال است، نمی تواند لزوما یک مکمل خوب برای رونالدو باشد. فکر می کنم ژسوس بسیار بهتر است. او در سیتی گلزنی می کند اما پاس گل های زیادی نیز می دهد و فضا را برای هم تیمی ها خود بازی می کند و علاوه بر این تنها 22 سال دارد. "

1070