حمله رییس جمهور صربستان به یوویچ: با خروج از خانه بازداشتش می‌کنیم

حمله رییس جمهور صربستان به یوویچ: با خروج از خانه بازداشتش می‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی - آنا برنابیچ، نخست وزیر صربستان، به انتقاد شدید از لوکا یوویچ، مهاجم رئال مادرید، که با شکستن قرنطینه به کشور خود سفر کرده، پرداخته است. 

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته تست کرونای یکی از بازیکنان تیم بسکتبال رئال مادرید مثبت شد و پس از آن این باشگاه تمامی اعضای این تیم به همراه تیم فوتبال خود را قرنطینه کرد. اما روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر این که یوویچ برای شرکت در جشن تولد نامزد خود اسپانیا را ترک کرده و به صربستان رفته است. این موضوع با واکنش هایی روبرو شد. هرچند این بازیکن مدعی شد که تست او منفی بوده و در هر دو فرودگاه مبدا و مقصد تست داده است اما به دلیل طولانی بودن دوره کمون این بیماری شرایط کمی متفاوت است. نخست وزیر صربستان در این باره گفت: " متاسفانه ستارگان فوتبال ما نمونه های نه چندان خوبی شده اند. آنها میلیون ها یورو دریافت می کنند و درباره بازگشت به منزل، داستان قرنطینه خانگی خود را زیر پا می گذارند. "

الکساندر ووسیچ، رییس جمهور این کشور، حتی واکنش بدتری نسبت به رفتار این بازیکن داشته و اضافه کرد: " اگر او از آپارتمان خود خارج شود، بازداشتش می کنیم. فکر می کنم او از کاری که کرده پشیمان است اما من می خواهم به صورت واضح به او بگویم که جان مردم ما مهمتر از میلیون ها یورو پول اوست. "

1070