امری: پاریسن ژرمن برابر بارسلونا باید با داور هم مبارزه می‌کرد

امری: پاریسن ژرمن برابر بارسلونا باید با داور هم مبارزه می‌کرد

پایگاه خبری فوتبالی - اونای امری با یادآوری خاطرات دیدار تاریخی پاریسن ژرمن و بارسلونا که سه سال قبل برگزار شد، مدعی شد که تیمش در آن بازی باید با داور نیز رقابت می کرد. 

به گزارش فوتبالی، دو تیم بارسلونا و پاریسن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در سال 2017 به مصاف یکدیگر رفتند و در حالی که تیم فرانسوی در بازی رفت با نتیجه 0 - 4 به پیروزی رسیده بود در بازی برگشت در یک دیدار تماشایی و هیجان انگیز و در کمال ناباوری با نتیجه 1 - 6 در زمین حریف شکست خورد و از صعود به مرحله بعدی رقابت ها بازماند. سرمربی وقت این تیم معتقد است که در صورت وجود کمک داور ویدیویی در آن زمان، این پی اس جی بود که می توانست به مرحله بعدی صعود کند چرا که داوری تاثیر بسیاری در نتیجه این دیدار داشت. امری در گفتگو با مارکادور اظهار داشت: " ما در جریان شکست  1 - 6 برابر بارسلونا دو بازی انجام دادیم. یکی برابر بارسلونا بود و دیگری برابر دنیز آیتکین بود. اگر در آن زمان امکان استفاده از کمک داور ویدیویی وجود داشت بدون شب ما بودیم که صعود می کردیم. "

او درباره بهترین بازیکنانی که با آنها همکاری کرده، گفت: " در آلمریا با آلوارو نگردو کار کردم و پس از آن در والنسیا بهترین بازیکنم داوید ویا بود و در سویا نیز ایوان راکیتیچ حضور داشت. پس از آن به پاریسن ژرمن رفتم و بازیکنی مانند کیلیان امباپه داشتم اما بالاتر از همه نیمار بود. "

1070