روز پدر رمانتیک همسر مدافع مبتلا به کرونا با ماسک و کیک خانگی!

روز پدر رمانتیک همسر مدافع مبتلا به کرونا با ماسک و کیک خانگی!

پایگاه خبری فوتبالی - پنجشنبه در اسپانیا روز پدر بود که به خاطر شیوع ویروس کرونا مردم نتوانستند که آن طور که دوست داشتند این روز را جشن بگیرند. اما افراد مختلف در شبکه های اجتماعی در مورد این روز پیام هایی منتشر کردند. تامارا گورو همسر اسکیل گارای مدافع آرژانتینی والنسیا که این روزها به خاطر ابتلا به کرونا در قرنطینه قرار گرفته هم جزئی از این دسته بودند.

به گزارش فوتبالی، گارای از زمانی که نتیجه تست کرونایش مثبت اعلام شده است در کنار تامارا همسرش در خانه اش در قرنطینه به سر می برد. از سویی این بازیکن از عمل جراحی زانوی خود نیز ریکاوری می کند.به هر صورت در این شرایط سخت، خانواده اش برای او یک سورپرایز زیبا آماده کردند.

گارای و تامارا از طریق اینستاگرام پیام هایی را برای روز پدر منتشر کردند.گارای با انتشار تصویری از خودش و همسرش نوشته است :" امروز کمی خاص است چرا که به علت قرنطینه نمی توانم از حضور در کنار خانواده زیبایم لذت ببرم. شاید این بیماری کمی بیشتر از حد انتظارات طول بکشد اما تنها چیزی که می دانم این است که آنها همیشه در کنار من خواهند بود و از تامارا گورو متشکرم که این خانواده زیبایی که دارم را نصیب من کرده است تا هر روز از حضور در کنارش لذت ببرم. پدر بودن یک حس زیبا و بی نظیر است. دوستت دارم زندگی من."

همسر گارای نیز پیامی در اینستاگرام منتشر کرده است :" درست است که امسال شروع خوبی برای ما نداشته است. سنگ هایی در مسیرمان وجود دارد که باید آن ها را کنار بزنیم اما باز هم سنگ های جدیدی ظاهر می شوند. اما چه زمانی ناامید شدیم؟ هرگز. چند بار ما را شکست دادند؟ هرگز. به همین خاطر این خانواه زیبا را به خاطر استقامت خود تشکیل دادیم. تا زمانی که مشکلات حل شوند، با کیکی که برایت آماده کردم سعی می کنیم که مشکلات را پشت سر بگذاریم. شاید وزن این سنگ کمی بیشتر باشد اما یادم است که چهار سال است که با هم سدهای پیش رو را نابود می کنیم. روزت مبارک پدر. خیلی دوستت داریم."