روستایی: به کالدرون گفتم من مهاجم نوک هستم نه وینگر

روستایی: به کالدرون گفتم من مهاجم نوک هستم نه وینگر

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن جوان پرسپولیس از شرایط خود در این تیم و انگیزه هایی که دارد، صحبت کرد.

 امیر روستایی بازیکن جوان پرسپولیس در گفت و گو با فوتبالی در خصوص شرایط خود اظهار داشت: شرایط خوبی دارم و با آمدن آقای گل محمدی شرایط بهتر شده. هم ایشان و هم آقای مطهری و آقای فنایی دستیارانشان من را خوب می شناختند امیدوارم که بتوانم خودم را نشان بدهم  و در پست خودم به عنوان مهاجم نوک موفق عمل کنم و گل های زیادی برای پرسپولیس بزنم. البته آقای کالدرون هم مربی من بودند و برایم زحمت کشیدند که از ایشان هم ممنونم.

وی در خصوص تیم ملی امید گفت: بعد از دو سال در آستانه بازی ها من را کنار گذاشتند که دلیلش را نمی دانم اما آرزو می کنم برای کادر فنی تیم ملی و تمام بچه ها. حرف زیاد است اما قطعا هر چه به جلو برویم زمان همه چیز را ثابت می کند.

مهاجم  جوان پرسپولیس در ادامه آرزو کرد: امیدوارم هر چه زودتر بیماری کرونا تمام شود و همه مردم کشورم در سلامت کامل باشند و بهترین سال زندگی شان را در پیش داشته باشند و با پرسپولیس هم قهرمانی لیگ را تجربه کنیم چرا که پرسپولیس لایق رسیدن به این عنوان است و هم بازیکنان خوبی دارد و هم کادر فنی خوبی.

روستایی در ارتباط با شرایط مالی پرسپولیس گفت: بزرگترهای تیم در این رابطه همه حرف ها را زده اند و امیدوارم مشکلات مالی هم حل شود. 

وی در ادامه  گفت: امیدوارم لیگ زودتر برگزار شود و به هر حال با توجه به تعطیلی لیگ ما مجبوریم مثل ابتدای فصل تمرینات بدنسازی را انجام دهیم اما به هر حال من خودم به صورت اختصاصی تمریناتم را انجام می دهم.

روستایی در پایان  در خصوص نیمکت نشینی خود اظهار داشت: روز اولی که به پرسپولیس آمدم  از شرایطش با خبر بودم و الان هم با نیمکت نشینی مشکلی ندارم چرا که اعتقاد دارم کسی که زندگی سالمی داشته باشد و هدفمند باشد حتما در چند دقیقه بازی هم می تواند خودش را نشان دهد. ترسی از رقابت ندارم و با آمدن استوکس و اوساگونا هم هدفمند هستم و انگیزه خودم را دارم. 

او ادامه داد: اهل حاشیه و درگیری هم نیستم و نمی دانم یکدفعه چه اتفاقی افتاد که از ترکیب آمدم بیرون اما آقای کالدرون هم مربی بود که دوست داشت حرف خودش را به کرسی بنشاند و از بازیکنان در پست های غیر تخصصی شان استفاده می کرد و حتی من بعد از بازی اول که بازی کردم به ایشان گفتم من پستم مهاجم نوک است و در پیکان هم در همین پست درخشیدم و الان هم اگر می شود حتی شده برای ده دقیقه، در پست مهاجم نوک به من میدان دهید چرا که پست من وینگر نیست با این حال من همیشه سعی کردم بهترین تمرینات را انجام دهم اما به هر حال تغییر و تحولاتی که در کادر فنی شد به نظرم خوب بود و یک جورایی هم به نفع من شد. به همین دلیل باز هم تلاش می کنم و با انگیزه هستم تا بتوانم به خواسته هایم برسم.