مک منمن: شرایط یوویچ در رئال مادرید یک هشدار برای هالند است

مک منمن: شرایط یوویچ در رئال مادرید یک هشدار برای هالند است

پایگاه خبری فوتبالی - استیو مک منمن، هافبک سابق رئال مادرید، معتقد است که جدایی از دورتموند برای ارلینگ هالند بسیار زود است و شرایط لوکا یوویچ در تیم اسپانیایی می تواند یک هشدار برای این بازیکن باشد. 

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید تابستان سال گذشته یکی از بازیکنان درخشان بوندس لیگا را به خدمت گرفت. یوویچ پس از فصل موفقی که در اینتراخت فرانکفورت پشت سر گذاشت به پایتخت اسپانیا رفت اما نتوانست درخشش خود در این تیم را در رئال مادرید نیز تکرار کند. زین الدین زیدان تصمیم گرفت که همچنان از کریم بنزما در نوک خط حمله تیم خود استفاده کند و بازیکن تیم ملی صربستان به یک نیمکت نشین صرف در این تیم تبدیل شد. در هفته های اخیر و پس از درخشش ارلینگ هالند در پیراهن دورتموند بار دیگر صحبت هایی مبنی بر احتمال پیوستن این بازیکن به سانتیاگو برنابئو به گوش می رسد اما مک منمن معتقد است که او هنوز جای پیشرفت دارد و نیازی به حضورش در رئال خصوصا با توجه به محتمل بودن حضور امباپه در این تیم نیست.

هافبک سابق رئالی ها در گفتگو با هورس ریسینگ اظهار داشت: " جدایی از دورتموند برای او خیلی زود است. او به نظر خوشحال می رسد و مهمتر از همه این است که همیشه در ترکیب ثابت حضور دارد و گلزنی می کند. هالند باید در این تیم بماند، بازی کند و چند سال دیگر تجربه کسب کند. او باید زمانی از این تیم جا شود که پس از انجام 200 بازی یا بیشتر برای دورتموند و تجربه حضور در 20 یا 30 بازی لیگ قهرمانان با تجربه شده باشد. نمی توان همینطور به رئال مادرید رفت. ببینید که این فصل چه اتفاقی برای لوکا یوویچ رخ داد. او فرصت بازی برای رئال مادرید را پس از یک فصل درخشان در آلمان پیدا نکرده است. هالند نیازی به این فشار ندارد. از همه مهمتر شنیده ام که رئال مادرید به دنبال جذب کیلیان امباپه است بنابراین نیازی نیست هر دوی آنها همزمان در این تیم باشند. "

1070