مدافع اینتر: رونالدو بازیکن محبوب من از بچگی و بهترین رقیب است

مدافع اینتر: رونالدو بازیکن محبوب من از بچگی و بهترین رقیب است

پایگاه خبری فوتبالی - میلان اشکرینیار، مدافع اینتر، به تمجید از برونو فرناندس پرداخته و مدعی شده که رونالدو رقیب محبوب او در زمین و بازیکن موردعلاقه اش در کودکی بوده است.

به گزارش فوتبالی، اشکرینیار و فرناندس یک سال را در باشگاه ایتالیایی سمپدوریا در کنار هم سپری کرده بودند و پس از آن هر کدام راه خود را در پیش گرفتند. اینتر در سال 2017 اشکرینیار را به خدمت گرفت و فرناندس به اسپورتینگ لیسبون منتقل شد. او در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه امسال از این باشگاه جدا شده و به منچستریونایتد منتقل شد و از آن زمان عملکرد درخشانی را در ترکیب این تیم به نمایش گذاشته است. اشکرینیار در یک مصاحبه پرسش و پاسخ کوتاه درباره هم تیمی سابق خود به سایت رسمی باشگاه اینتر گفت: " فکر می کنم یکی از بهترین هم تیمی های من برونو فرناندس بوده است. من همیشه از زمانی که با هم در سمپدوریا توپ می زدم او را دوست داشتم. " 

او در ادامه درباره رقیب محبوب خود در میدان گفت: " رونالدو چرا که او از کودکی بازیکن مورد علاقه من بود. من بازی های سختی را خصوصا برابر لیونل مسی و کریستیانو رونالدو پشت سر گذاشتم چرا که آنها در حال حاضر بهترین هستند. کیلیان امباپه، زلاتان ابراهیموویچ نیز رقبای سرسختی بودند. دربی میلان اولین تجربه بازی من مقابل زلاتان بود. "

1070