بوفون: تا هفت‌سالگی طرفدار یوونتوس بودم و بعد هوادار اینتر شدم

بوفون: تا هفت‌سالگی طرفدار یوونتوس بودم و بعد هوادار اینتر شدم

پایگاه خبری فوتبالی – جیان‌لوییجی بوفون، دروازه‌بان یوونتوس گفته تا هفت‌سالگی طرفدار این تیم بوده است و می‌خواهد به رویایش با این تیم برسد.

بسیاری بر این باور بودند که بوفون در کودکی طرفدار جنوا بوده، اما او حالا می‌گوید: «می‌خواهید رازی را فاش کنم؟ رازی که هرگز نگفتم چون نمی‌خواستم بی‌دلیل ادا دربیاورم؟ در کودکی، تا هفت‌‌سالگی طرفدار یوونتوس بودم. من عاشق جیووانی تراپاتونی بودم و وقتی او (در سال 1986) به اینتر رفت، من در ابتدا تعلل کردم ولی آن قدر شخصیت او را دوست داشتم که طرفدار اینتر شدم.

بعد طرفدار پسکارا، کومو، آولینو، کامپوباسو شدم، و بعد، از 12سالگی طرفدار جنوا بودم. این نشان می‌دهد که چهره‌های پشت تیم چقدر مهم هستند. تراپاتونی من را به وجد می‌آورد.»

بوفون در تابستان گذشته پس از یک سال حضور در پاری سن ژرمن به یووه برگشت. این دروازه‌بان 42ساله می‌گوید: «بازگشت به یووه طبیعی بود. من یک سال عالی را در پاریس گذراندم و نیاز به آن داشتم تا از خودم سم‌زدایی کنم. اما روشن است که همیشه با یووه در تماس بوده‌ام، با رییس‌اش، با فابیو پاراتیچی، و دوستان قدیمی. من یک سال را در خارج گذراندم بدون آن که بند نافم را قطع کنم. نمی‌دانم که در آینده چه خواهد شد. درست است که دو سال پیش عملا داشتم بازنشسته می‌شدم ولی بعدش آن اتفاقات افتاد. چرا بازنشسته نمی‌شوم؟ چون حس خوبی دارم. من می‌خواهم به رویاهایی که در کودکی داشتم احترام بگذارم.»

8444