اینستاگرام میلان: همه چیز درست می‌شود، بعد از استانبول نوبت آتن است!

اینستاگرام میلان: همه چیز درست می‌شود، بعد از استانبول نوبت آتن است!

پایگاه خبری فوتبالی – حساب کاربری میلان در اینستاگرام پیامی از امیدواری نسبت به آینده را منتشر کرده است. آنها به دو فینالی اشاره کرده‌اند که میلان در آنها حضور داشته.

به گزارش فوتبالی، باشگاه میلان به همراه اکثر باشگاه‌های ورزشی اروپا و دنیا به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است، و بازیکنان و اعضای کادر فنی در قرنطینه هستند.

میلان تصویری در اینستاگرام منتشر کرده که روی آن پلاکاردی به نمایش درآمده که در یک بالکن در میلان نصب شده است. روی این پلاکارد نوشته شده: «همه چیز درست خواهد شد. بعد از استانبول، آتن می‌آید.» 

این شعار به زبان ایتالیایی قافیه جذابی دارد و قسمت اول آن، «همه چیز درست خواهد شد»، به زبان ایتالیایی «آندرا توتو بنه» خوانده می‌شود و شعار ایتالیا در دوران قرنطینه بوده است. 

اشاره این هوادار میلان به این است که میلان در دو فینال لیگ قهرمانان در سال‌های 2005 و 2007 چه کرد. میلان در فینال 2005 در استانبول، در حالی که از لیورپول سه بر صفر پیش بود، سه گل دریافت کرد و بازی سه بر سه مساوی شد، و در نهایت در ضربات پنالتی به حریف باخت. 

دو تیم دو سال دیگر در آتن فینال دیگری از لیگ قهرمانان را برگزار کردند، و این بار میلان توانست با پیروزی دو بر یک، انتقام خود را بگیرد.

صفحه باشگاه میلان در اینستاگرام در توضیح عکس نوشته: «تقلاهای امروز، توان فردا هستند».

8444