همسر روگانی که مبتلا به کرونا شده، باردار است!

همسر روگانی که مبتلا به کرونا شده، باردار است!

پایگاه خبری فوتبالی – دانیله روگانی، مدافع یوونتوس اولین بازیکن سری آ بود که نتیجه آزمایش ویروس کرونایش مثبت شد. حالا همسر او هم دچار این ویروس شده، آن هم در حالی که باردار است.

این بازیکن تیم ملی ایتالیا یکی از دو بازیکن یوونتوس است که مبتلا به ویروس کرونا شده است. بلز ماتوییدی هم دیگر بازیکن یووه است که این مشکل را دارد. به این ترتیب کل بازیکنان یوونتوس در قرنطینه قرار گرفته‌اند تا در صورتی که علائم بیماری را داشته باشند، تحت معالجه قرار بگیرند.

اما ماجرای روگانی جنبه دیگری هم دارد. میکلا پرسیکو، همسر او گفته که آنها منتظر فرزندشان هستند: «من چهار ماه است که باردار هستم. حالا چه خواهد شد؟

من حتی نمی‌توانم درباره‌اش حرف بزنم. ما تنها می‌توانیم صبر کنیم و ببینیم که چه می‌شود. امیدوارم که این ویروس روی فرزندمان تاثیر نگذارد. پزشکان به من اطمینان داده‌اند که مشکلی پیش نمی‌آید، اما خودتان را جای من بگذارید: این موضوع بی‌نهایت ترسناک است.

دانیله و من منتظر زمان مناسبی بودیم تا اعلام کنیم که منتظر فرزند هستیم، اما بعد نتیجه آزمایش ویروس کرونای او مثبت شد. قرار بود ما شادی را تجربه کنیم. اما من مطمئنم که به روی پای خود برمی‌گردیم.»

در ایتالیا در 24 ساعت گذشته 475 نفر جان خود را به دلیل ویروس کرونا از دست داده‌اند و شمار کشته‌شدگان به 2978 نفر رسیده است.

8444