وزیر ورزش ایتالیا: سری آ از 14 اردیبهشت از سر گرفته می‌شود

وزیر ورزش ایتالیا: سری آ از 14 اردیبهشت از سر گرفته می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی – وینچنتزو اسپادافورا، وزیر ورزش ایتالیا گفته که دولت ایتالیا تعهدات مالیاتی باشگاه‌های ورزشی را تا پایان ماه می لغو کرده است. به گزارش فوتبالی، او همچنین گفته سری آ به احتمال زیاد از 3 می (14 اردیبهشت) از سر گرفته می‌شود، ولی مشخص نیست که بازی‌ها پشت درهای بسته برگزار شوند یا با حضور تماشاگران باشند.

اسپادافورا درباره اوضاع فعلی ایتالیا صحبت کرده، و از او درباره سری آ هم سوال شده است. او می‌گوید که دولت ایتالیا تلاشش را کرده تا به باشگاه‌های ورزشی کمک کند: «ما مالیات تمام باشگاه‌های ورزشی و تمامی فعالیت‌های ورزشی را تا پایان ماه می (10 خرداد) لغو کرده‌ایم. ما همچنین بابت اجاره ساختمان‌هایی که متعلق به دولت هستند، هیچ پولی از مستاجران دریافت نخواهیم کرد. ما همچنین به ده‌ها هزار نفر از هماهنگ‌کننده‌های ورزشی در سراسر ایتالیا، و آنهایی که در شرکت‌های کوچک‌تر کار می‌کنند، 600 یورو پرداخت کرده‌ایم.

من که بر این باورم که سری آ می‌تواند در 3 می (14 اردیبهشت) برگردد. آن زمان است که بررسی می‌کنیم که آیا بازی‌ها را پشت درهای بسته برگزار کنیم، یا این که اجازه تماشای بازی‌ها را به افراد بدهیم.

این فرمول را می‌توان برای دیگر رقابت‌ها هم به کار بست، مانند لیگ قهرمانان و لیگ اروپا.»

8444