سیف‌الله‌پور: تصمیم‌گیری در مورد پایان دادن به لیگ کار راحتی نیست

سیف‌الله‌پور: تصمیم‌گیری در مورد پایان دادن به لیگ کار راحتی نیست

پایگاه خبری فوتبالی- قائم‌مقام باشگاه نساجی مازندران گفت: باشگاه‌ها در لیگ شرایط متفاوتی داشتند و تصمیم‌گیری در مورد پایان دادن به لیگ کار راحتی نیست.

به گزارش فوتبالی،ایزد سیف‌الله‌پور در گفت‌وگویی، در مورد تعطیلی تمرینات تیم فوتبال نساجی مازندران، اظهار داشت: ما تمرینات تیم‌مان را تعطیل کرده بودیم، ولی وقتی ۱۴ فروردین را زمان شروع لیگ اعلام کردند مجبور شدیم با توجه به تغییراتی که داشتیم دوباره تمرینات را آغاز کنیم.

وی ادامه داد: وقتی باز هم لیگ را به تعویق انداختند ما هم برای حفظ سلامت اعضای تیم و کمتر شدن رفت و آمد‌ها تمرینات را تعطیل کردیم و منتظر اعلام مجدد سازمان لیگ برای شروع مسابقات و از سرگیری تمرینات شدیم. امیدوارم این ویروس سریع‌تر از بین برود و همه چیز به روال عادی برگردد.

قائم‌مقام باشگاه نساجی مازندران در مورد تصمیم سازمان لیگ برای ادامه مسابقات یا پایان دادن به لیگ برتر خاطرنشان کرد: این یک کار کارشناسی است و نمی‌توان بدون هیچ برنامه‌ای تصمیم گرفت. ابتدا باید دید این ویروس چه زمانی دست از سر ما بر می‌دارد. در ادامه با توجه به فرصت باقی مانده و برنامه‌هایی که وجود دارد باید بهترین و کارشناسی شده‌ترین تصمیم را گرفت. باشگاه‌ها در لیگ شرایط متفاوتی داشتند و تصمیم‌گیری در مورد پایان دادن به لیگ کار راحتی نیست. با این حال ما تابع تصمیمات هستیم و هر چه اعلام کنند می‌پذیریم.

7655