اسطوره تیم ولزی به علت ضربه مغزی در آستانه مرگ قرار گرفت

اسطوره تیم ولزی به علت ضربه مغزی در آستانه مرگ قرار گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - پیتر ویتینگام بازیکن اسبق و 35 ساله باشگاه کاردیف سیتی در حال حاضر در بیمارستان "هلث" در کاردیف بستری شده است. او به خاطر سر خوردن روی پله های یک کافه در آستانه مرگ قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، پلیس ولز اعلام کرده است که هافبک اسبق کاردیف سیتی در حال حاضر زنده است. شب گذشته شایعات زیادی در مورد مرگ وی در شبکه های اجتماعی  منتشر شده بود. صبح امروز پلیس کاردیف در بیانیه ای نوشت:"حدود ساعت 10 شب سه شنبه هفتم مارس، پلیس جنوب ولز با تماسی از سوی یکی از شهروندان منطقه بری مواجه شد. یک مرد 35 ساله اهل پنارث به علت سر خوردن از پله های یک کافه دچار ضربه مغزی شد و به بیمارستان دانشگاه ولز در کاردیف ملحق شد. در حال حاضر هیچ علائمی از عمدی بودن سقوط وی اعلام نشده است و به نظر می رسد که این مسئله کاملا تصادفی و اتفاقی بوده است. تحقیقات در مورد این اتفاق ادامه دارد."

ویتینگام یکی از اسطوره های باشگاه کاردیف سیتی به شمار می رود چرا که در 413 بازی در این تیم در ده فصل 85 گل زد و نقش مهمی در صعود تیم ولزی به لی گانگلیس در سال 2013 داشت. او در سال 2017 به بلکبرن روورز ملحق شد وفقط 20 بازی برای این تیم انجام داد.