حمله شدید همسر کایخون به سالمندانی که در قرنطینه نمی‌مانند

حمله شدید همسر کایخون به سالمندانی که در قرنطینه نمی‌مانند

پایگاه خبری فوتبالی - مارتا پونساتی رومرو، همسر خوزه کایخون، به انتقاد از افراد مسنی پرداخت که قرنطینه خانگی و دستورالعمل های پزشکی را رعایت نمی کنند.
به گزارش فوتبالی، شیوع ویروس کرونا در سرتاسر جهان باعث قرنطینه شدن شهرهای بزرگ خصوصا در اروپا شده و حتی لیگ های فوتبال را به تعطیلی کشانده است. ایتالیا در میان کشورهای اروپایی بیشترین درگیری و آمار ابتلا و قربانی بر اثر شیوع این ویروس خطرناک را به خود اختصاص داده است. همسر کایخون که در حال حال حاضر به همراه این بازیکن در شهر ناپل ایتالیا در قرنطینه است به انتقاد از وضعیتی که شاهد آن است، پرداخته و در صفحه اینستاگرام خود نوشت: " برای من ناراحت کننده است که خانواده ام یک هفته است در خانه مانده اند.دخترانم نمی توانند به پارک بروند و در آفتاب بدوند. من تنها نیم ساعت خانه را ترک کردم تا به خرید بروم اما دیدم که افراد مسن در خیابان قدم می زنند و انگار اتفاقی رخ نداده است. ما این کارها را برای شما می کنیم و شما کوچکترین اهمیتی برای ما قائل نیستید. "
انتشار این پست در شبکه اجتماعی باعث شد که رسانه های ایتالیایی نیز به آن توجه بسیاری کنند و بحث های زیادی درباره اظهارنظر همسر کایخون مطرح شده است.

۱۰۷۰