کومان: حالا باید تا 2021 برای فعال شدن بند پیوستن به بارسلونا صبر کنم

کومان: حالا باید تا 2021 برای فعال شدن بند پیوستن به بارسلونا صبر کنم

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، می گوید که بند مربوط به پیوستن این مربی به بارسلونا در قراردادش با تیم ملی هلند به پس از رقابت های یورو مربوط است و حالا او باید تا سال 2021 صبر کند. 

به گزارش فوتبالی، مدافع سابق بارسلونا یکی از گزینه های این باشگاه برای جانشینی ارنستو والورده بود که دو ماه قبل از هدایت این تیم برکنار شد. کومان پیش از این اعلام کرده بود که در قراردادش با فدراسیون فوتبال هلند بندی وجود دارد که به او اجازه می دهد پس از یورو 2020 از این تیم جدا شده و به بارسلونا برود. با توجه به تعویق یک ساله یورو به دلیل شیوع ویروس کرونا، سرمربی هلندی به روزنامه اسپانیایی مارکا گفت: " این بند در قرارداد من که مربوط به حضور در بارسلوناست برای پس از رقابت های جام ملت های اروپا تعبیه شده است. هیچ زمان مشخصی تعیین نشده بنابراین حالا پس از پایان این رقابت ها در سال 2021 فعال خواهد شد. اما من هنوز حتی برای یک ثانیه نیز به استفاده از این بند فکر نکرده ام. " 

او در ادامه درباره حضور فرنکی دی یونگ و عملکردش در نیوکمپ گفت: " دی یونگ زیاد در بارسلونا بازی می کند و این نکته مثبتی است. اما در پستی متفاوت از آنچه به آن عادت داشت به میدان می رود اما این تصمیم بر عهده سرمربی تیم است. او بسیار جوان است و می توان از سبک بازی چیزهای زیادی یاد گرفت. اما من فکر می کنم او در تیم ملی و تحت هدایت من بازی متفاوتی ارائه می دهد. " 

1070