کوین دورانت، جدیدترین کرونایی دنیای ورزش

کوین دورانت، جدیدترین کرونایی دنیای ورزش

پایگاه خبری فوتبالی- کوین دورانت، بسکتبالیست سرشناس لیگ NBA، حالا یکی از چهار بازیکن باشگاه بروکلین نتس است که تست کرونایش مثبت اعلام شده است.

به گزارش فوتبالی، طبق اعلام شمس چارانیا، خبرنگار سرشناس آمریکایی ،تست کرونای کوین دورانت مثبت اعلام شده و بدین ترتیب این بسکتبالیست سرشناس نیز حالا با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می کند. 

البته هنوز نام سه بازیکن دیگر باشگاه بروکلین که به کرونا مبتلا شده اند اعلام نشده و شمس چارانیا در توئیترش نوشته که یکی از این 4 نفر،کوین دورانت است و از قول این بازیکن سرشناس این جملات را نقل کرده است : « همه باید حسابی دقت کنندو مراقب خودشان باشند و به قرنطینه بروند. ما همین کار را خواهیم کرد.» 

چارانیا درعین حال تاکید کرده که این 4 بازیکن در قرنطینه هستندو پزشکان باشگاه شرایط آنها را زیر نظر دارند. باشگاه بروکلین نتس هم این بیانیه را منتشر کرده:« ما با تمام کسانی که با این بازیکنان در ارتباط بودند، حتی بازیکنان حریفان اخیرمان تماس گرفتیم و دائما با مقامات بهداشت و سلامت در تماسیم. به تمام بازیکنان و اعضای باشگاه توصیه شده که در قرنطینه باشند و شرایطشان دائما مورد بررسی قرار می گیرد و آنها با نیروهای پزشکی باشگاه در تماسند. سلامت اعضای تیم و کادر فنی، اولویت اول ماست و هرکاری که از دستمان برمی آید انجام می دهیم تا هرچه سریعتر حال بیمارانمان خوب شود.»

کوین دورانت که تابستان گذشته به باشگاه بروکلین منتقل شد، در طول این فصل از رقابتهای NBA به دلیل عمل جراحی برروی تاندون آشیل پایش هنوز برای این تیم به میدان نرفته و در هفته های اخیر در حال انجام تمرینات بازیابی برای بازگشت به روزهای اوج بود و حالا به دلیل کرونا مدتی باید به استراحت بپردازد. البته هنوز علائم اصلی کرونا در دورانت بروز نکرده ولی با مثبت اعلام شدن تست کرونای او، این بسکتبالیست سرشناس جدیدترین ورزشکاری است که خبر ابتلایش به کرونا منتشر شده است.

6363