شهرک ورزشی تیم ملی اسپانیا در اختیار ستاد مبارزه با کرونا

شهرک ورزشی تیم ملی اسپانیا در اختیار ستاد مبارزه با کرونا

پایگاه خبری فوتبالی- لوئیس روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا روز سه شنبه اعلام کرد که فدراسیون فوتبال این کشور آماده است تا تجهیزات شهرک ورزشی لاس روساس را در اختیار دولت قرار دهد تا در راستای مبارزه با بحران کرونا از امکانات این تجهیزات استفاده شود.

به گزارش فوتبالی، آقای روبیالس در عین حال از مقامات لالیگا درخواست کرد تا از باشگاه ها بخواهند تا تجهیزات و مجموعه های ورزشی شان (که بازیکنان در آنجا تمرین و استراحت می کنند) را در اختیار ستاد مبارزه با بیماری کرونا قرار دهند.

آقای روبیالس دراین باره گفت:« حدو دو هفته پیش در شورای عالی ورزش اسپانیا بودم و روسای سایر فدراسیونها هم دراین جلسه حضور داشتند و موضوع جلسه نحوه مبارزه با ویروس کرونا بود. رئیس این شورا به من گفت که قصد دارند تا تجهیزات اقامتی شان را در اختیار ستاد مبارزه با کرونا قرار دهند و ما هم چنین تصمیمی گرفتیم. شهرک ورزشی لاس روساس که محل برگزاری کمپ و اردوهای تیم ملی اسپانیاست، تخت های زیادی برای خانواده ها، پزشکان و بیماران دارد. این تجهیزات در اختیار ستاد مبارزه با کرونا قرار می گیرد. ما بدین ترتیب می خواهیم به این مجموعه کمک کنیم. از مقامات لالیگا هم می خواهم که با سران باشگاه ها صحبت کنند تا آنها نیز تجهیزات اقامتی شان را در راستای درمان بیماران مبتلا به کرونا در اختیار مقامات مربوطه بگذارند.»

6363