وضعیت بحرانی رئیس سابق رئال مادرید با ابتلا به کرونا

وضعیت بحرانی رئیس سابق رئال مادرید با ابتلا به کرونا

پایگاه خبری فوتبالی  - لورنزو سانز، رئیس سابق باشگاه رئال مادرید در سن 76 سالگی به بیماری کرونا مبتلا شده و طبق گزارش منتشره در رسانه های اسپانیایی حال او چندان مساعد نیست و در بخش ICU بیمارستان بستری شده است.

به گزارش فوتبالی، طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس، حال آقای سانز بد است و نگرانی های زیادی درمورد شرایط سلامت او  وجود دارد. آقای سانز بین سالهای 1995 تا 2000 رئیس باشگاه رئال مادرید بود و چند روز پیش با علائم بیماری کرونا، از جمله تب شدید به بیمارستان منتقل و در همانجا بستری شد.

بعد از اندکی، تست کرونا از آقای سانز گرفته شد و نتیجه این تست مثبت اعلام شده است. او در طول دوران حضورش روی صندلی ریاست باشگاه رئال مادرید، شاهد فتح جامهای مختلفی بود که از جمله آن می توان به قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا در سال 1998 ، بعد از 32 سال ناکامی در کسب این جام و همچنین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2000 اشاره کرد.

چند روز پیش بود که خبر ابتلای یکی از بازیکنان بسکتبال باشگاه رئال مادرید به ویروس کرونا منتشر شد و بعد از آن، بازیکنان باشگاه مادریدی به قرنطینه رفتند و همچنان هم در قرنطینه خانگی به سر می برند.

6363