ماتوئیدی: اوایل نمی دانستم که کرونا چقدر خطرناک است

ماتوئیدی: اوایل نمی دانستم که کرونا چقدر خطرناک است

پایگاه خبری فوتبالی- دقیقا یک روز قبل از آنکه تست کرونای بلیس ماتوئیدی، بازیکن یوونتوس مثبت اعلام شود، او با ضبط یک پیغام ویدیویی اعلام کرده بود که نمی  داند که چقدر ویروس کرون

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر 11 بازیکن شاغل در رقابتهای سری آ به ویروس کرونا مبتلا شده اند که اولین نفر آنها دانیله روگانی، بازیکن جوان یوونتوس بود. دقایقی پیش باشگاه یوونتوس اعلام کرد که تست کرونای ماتوئیدی هم مثبت اعلام شده است.

این درحالی است که یک روز قبل ماتوئیدی، ملی پوش تیم ملی فرانسه از خانه اش ویدیویی را ضبط و منتشر کرده بود  که در مورد کمبود اطلاعاتش درمورد ویروس کرونا در روزهای ابتدایی صحبت کرده است. او که از شش روز پیش به صورت داوطلبانه در قرنطینه خانگی بود در این رابطه گفته بود:« در ابتدا واقعا نمی دانستم که این بیماری چقدر بد و خطرناک است و چقدر سریع در ایتالیا شیوع پیدا کرده است. تست کرونای هزاران نفر در روزهای اخیر مثبت اعلام شده و این خبر بزرگی است. ما باید درک کنیم که این بیماری ممکن است به سراغ ما، خانواده هایمان و نزدیکانمان بیاید و مهم این است که تمام قوانین را مدنظر داشته و آنها را به طور دقیق اجرا کنیم.»

تا امروز بیش از 2500 نفر در ایتالیا در پی ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند و در 24 ساعت اخیر تعداد قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا 345 نفر افزایش یافته و 2060 نفر هم تحت مراقبتهای ویژه هستند. در حال حاضر بیش از 26 هزار نفر در ایتالیا به کرونا مبتلا هستند و تعداد ایتالیایی هایی که تست کرونای آنها مثبت اعلام شده ( با احتساب کشته شدگان و بهبود یافتگان) از مرز 31 هزار نفر عبور کرده است.

 

 6363