اسباب کشی برخی از نزدیکان اوبامیانگ به بارسلونا

اسباب کشی برخی از نزدیکان اوبامیانگ به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی باشگاه آرسنال همیشه علاقه زیادی به کشور اسپانیا داشته و همچنان هم هرزمان که آزاد باشد به این کشور اروپایی سفر می کند.

به گزارش فوتبالی، حالا بخشی از اقوام نزدیک او در منطقه ای در نزدیکی بارسلونا ساکن شده اند. این درحالی است که در ماه های اخیر گزارشهایی مبنی بر تلاش باشگاه کاتالان برای جذب اوبامیانگ در بازار زمستانی منتشر شد و بعد از آن هم اعلام شد که این مهاجم گابنی علاقه زیادی دارد تا به نوکمپ منتقل شود.

حالا و طبق گزارشهای منتشره در رسانه های اسپانیایی، در جریان مذاکرات سران باشگاه بارسلونا با اوبامیانگ آنها شرایط زیادی را برای این بازیکن گابنی تسهیل کرده اند. هرچند که حالا اطرافیان اوبامیانگ شروع زندگی در منطقه ای در نزدیکی بارسلونا را نشانه ای برای انتقال احتمالی او به باشگاه کاتالان نمی دانند ولی آنچه مسلم است این است که اوبامیانگ علاقه زیادی به باشگاه کاتالان دارد و خوشحال می شود که بتواند با انتقال به بارسلونابرای فتح جامهای بیشتری قهرمانی تلاش کند.

در این میان و در طول این مدت سران باشگاه بارسلونا همواره خیلی شفاف اعلام کرده اند که از اوبامیانگ خوششان می آید ولی او را گزینه شماره یک تیمشان در بازار نقل و انتقالات نمی دانند.  اوبامیانگ هم مشکلی برای صبر کردن ندارد. هر چند که دوست دارد تا قبل از آغاز فصل تابستان از آینده اش مطلع شود.

این روزها بحران ویروس کرونا و شیوع گسترده آن در قاره اروپا، باعث تعلیق همه اتفاقات فوتبالی شده است ولی سران باشگاه بارسلونا در این فرصت به وجود آمده به شدت مشغول بررسی گزینه های مدنظرشان هستند و این احتمال وجود دارد که به زودی تماسهای بیشتری با اوبامیانگ و نزدیکانش گرفته شود و بدین ترتیب او دریابد که آینده فوتبالی اش در لندن خواهد بود و یا بارسلونا و یا اینکه باید به دنبال مقصد دیگری باشد.

6363