والی: کنار هواداران تیم را تشویق می‌کنم/ مصدومیت جزیی از فوتبال است

والی: کنار هواداران تیم را تشویق می‌کنم/ مصدومیت جزیی از فوتبال است

پایگاه خبری فوتبالی-کاپیتان فولاد خوزستان امیدوار است تا کادر پزشکی کشور همانند گذشته در این روزهای سخت با انرژی مضاعفی کنار مردم باشند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت باشگاه فولادخوزستان، ایوب والی کاپیتان تیم فولاد خوزستان به دلیل مصدومیت فصل را از دست داد و نمی‌تواند در ادامه لیگ نوزدهم برای تیمش به میدان برود. او به زودی پایش را به تیغ جراحان خواهد سپرد تا به زودی به میادین بازگردد. کاپیتان فولادخوزستان درباره مصدومیت، کرونا و دیگر مسائل صحبت‌هایی انجام داد که در زیر مرور می‌کنیم: 

*ظاهراً مصدوم شدی و فصل را از دست دادی؟ 

بله، مصدومیت‌ها جزئی از کار است. باز هم خوب است که در چنین موقعیتی این اتفاق افتاد و وسط بازی یا مسابقه حساس نبوده. خدا را شکر زمانی مصدوم شدم که این فصل عملکردم هم بد نبود. اگر عملکردم خوب نبود، این مصدومیت الان خیلی می‌توانست آزارم بدهد اما اینطور نشد. 

*کجا مصدوم شدی؟ 

تمرین بودیم که یک لحظه پریدم اما وقتی آمدم پایین، خوب نیفتادم زمین و زانویم پیچ خورد و یکی، 2 هفته باید منتظر بمانم که ورم پایم بخوابد و بعد از آن عمل کنم. 

*در این مدت که بحث ویروس کرونا خیلی جدی است، شرایط برای همه چیز حتی رفت و آمد به تهران هم سخت شده است؟

بله، واقعاً نمی‌دانم این چه بلایی است که به جان مردم افتاده است. ان‌شاءالله این روزها می‌گذرد. دعا می‌کنیم هر چه زودتر شرایط به حالت عادی برگردد. شرایط خیلی ناراحت‌کننده است و اوضاع ناجور شده. در اهواز تعداد مبتلایان خیلی زیاد شده و بیمارستان‌ها شلوغ هستند که احتمالاً بخشی از آن به خاطر رفت و آمدهای مسافران بوده است.

*خانواده‌هایی مثل شما که بچه کوچک دارند حتماً استرس بیشتری هم دارند؟

دقیقاً. اتفاقاً در این 2 روزی که زانویم ورم کرده و بیمارستان هستم، اتفاقات جالبی پیش آمده. مثلاً نیم ساعت پیش (بعد از ظهر چهارشنبه) پسر دومم به دنیا آمده. جا دارد تشکر کنم از پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان که این روزها خیلی زحمت می‌کشند و بیشتر از هر کسی درگیر بیماران و بیماری کرونا هستند. امیدوارم سالم باشند و با انرژی بیشتر کارشان را دنبال کنند.

*تبریک می‌گویم. پس با این اتفاق خوب، ناراحتی‌ات از مصدومیت کمتر شده، درست است؟

بله البته آدم در این سن چون همه چیز را دیده، مصدومیت‌های اینچنینی را راحت‌تر می‌پذیرد. در واقع می‌شود گفت انتظارش را داریم. خیلی ناراحت شدم اما در این سن، راحت‌تر قبول می‌کنم. شاید به خاطر اینکه از این دست مصدومیت‌ها اطرافم دیده‌ام و می‌دانم من نه اولین نفر هستم و نه آخرین نفر. البته امیدوارم همه ورزشکاران سالم باشند اما این مصدومیت‌ها اجتناب‌ناپذیر است و پیش می‌آید. ما هر چه داریم به لطف خدا بوده و حتماً مصلحتی بوده که این مصدومیت در این مقطع زمانی برایم به وجود آمد.

*این فصل فولاد خوزستان به دنبال کسب سهمیه آسیا است؟ 

سخت است. ما می‌خواهیم بازی به بازی پیش برویم. در واقع سخت است که از سهمیه و قهرمانی صحبت کنیم چون این اهداف به تیم فشار زیادی وارد می‌کند و این فشارها می‌تواند برای تیم گران تمام شود. به خاطر همین ترجیح می‌دهیم بازی به بازی پیش برویم. تلاش تیم بر این است که نیم فصل دوم تلاش بیشتری داشته باشد. خدا را شکر در بازی‌های ابتدایی نیم فصل دوم هم خوب کار کردیم که امیدوارم این روند ادامه داشته باشد چون حق مردم اهواز و هواداران خوب فولاد است که بازی‌های خوبی را تماشا کنند. درست است که 2 بار قهرمانی فولاد را دیدند اما دیگر وقتش رسیده که باز هم تیم‌شان را در آسیا ببینند و میزبان تیم‌های آسیایی باشند. هواداران سختی زیادی کشیدند چون همه عشق مردم خوزستان، فوتبال است و بیشتر از هر جای دیگری فوتبال را دوست دارند که امیدوارم روزهای خوبی را در فوتبال ببینند و تیم محبوب‌شان آسیایی شود. 

*شاید به خاطر این درک بالایت است که هواداران هم خیلی شما را دوست دارند؟

هواداران همیشه به من لطف دارند و من را شرمنده می‌کنند. در مدتی که مصدوم شدم بارها تماس گرفتند و پیام دادند و پیگیر حالم شدند که باید از آن‌ها تشکر ویژه‌ای داشته باشم. آن‌ها خیلی ناراحت هستند اما تیم وابسته به یک نفر نیست و همه با هم یک تیم هستیم. امیدوارم فولاد با کمک هواداران در بازی‌های آینده نتایج خوبی به دست بیاورد. من هم تلاش می‌کنم در همه بازی‌ها کنار هواداران باشم و تیم را تشویق و حمایت کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشند.

*یک فصل دیگر با فولاد قرارداد داری؟ 

نه، من قراردادم تا پایان فصل است که باید ببینم خدا چه می‌خواهد.

7655