رئال مادرید دوباره «صورتی‌پوش» می شود

رئال مادرید دوباره «صورتی‌پوش» می شود

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید دوباره قرار است که لباس صورتی را به تن کند. آدیداس در فصل 15-14 پیراهن دوم رئال مادرید را به رنگ صورتی طراحی خواهد کرد و حالا وبسایت "فوتی هدلاینز" که رابطه نزدیکی با شرکت های طراحی لباس دارد، اعلام کرد که در فصل 21-2020 نیز دوباره رئال مادرید از همین رنگ استفاده خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، البته در فصل 15-14 ، رنگ صورتی پیراهن رئال مادرید حالت جیغ داشت اما برای فصل آینده، از صورتی کمرنگ تری استفاده خواهد شد. البته قرار است که رنگ لوگوی رئال مادرید، تبلیغات هواپیمایی امارات و آرم آدیداس روی پیراهن، سورمه ای باشد. پیراهن سوم رئال مادرید در فصل آینده به رنگ مشکی خواهد بود.

رئال مادرید در فصل 15-14 با هدایت آنچلوتی برای اولین بار در تاریخش برای لباس دوم خود از رنگ صورتی استفاده کرد. در ان فصل از رگه های سفید برای تکمیل پیراهن استفاده خواهد شد. رنگ صورتی در دنیای فوتبال چندان مرسوم نیست. پالرمو و گاهی از اوقات یوونتوس، از این پیراهن استفاده کرده اند و حالا قرار است که رئال مادرید برای دومین بار در سالهای اخیر به سراغ این رنگ برود.

در فصل مذکور، پیراهن صورتی از نظر فروش برای رئال مادرید موفقیت آمیز بود. در آن زمان خامس رودریگز به عنوان کهکشانی به رئال مادرید آمد و فروش پیراهن رئال مادرید در کلمبیا هم به شدت افزایش پیدا کرد.