کروس: در خانه دستمال کاغذی‌های زیادی داریم!

کروس: در خانه دستمال کاغذی‌های زیادی داریم!

پایگاه خبری فوتبالی - تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید در روزهای قرنطینه به صورت تماس ویدئویی با برنامه تلویزیونی آلمانی "نیمه شب برلین" ارتباط برقرار کرد.

به گزارش فوتبالی، بعد از ان که تست کرونای تامپکینز، بازیکن تیم بسکتبال رئال مادرید مثبت اعلام شد، همه بازیکنان رئال مادرید از پنجشنبه گذشته در خانه هایشان قرنطینه شدند. کروس در تماس ویدئویی در مورد شرایط خودش گفت:" حال من و خانواده ام خوب است. علائم بیماری نداریم. همه روی فرم هستیم."

ستاره آلمانی مثل بقیه اعضای رئال مادرید به طور مداوم با پزشکان باشگاه در تماس است. هر کدام از بازیکنان رئال مادرید در خانه با نظر بدنسازان و پزشکان باشگاه تمرینات شخصی و ویژه ای را انجام می دهند تا از آمادگی بدنی دور نشوند. کروس در مورد تفریحات و حال و هوای این روزها در خانه اش هم صحبت کرد:"خسته نشده ام. تصور کنید که کسی با سه بچه خسته شود. از در خانه بودن خسته نمی شوم اما اگر به سمت چپ و راست من نگاه کنید، می بینید که همه خوب هستند. در خانه هم می توانم مثل زمین فوتبال کل کل کنم اما به جز همسرم کسی نیست که با او این کار را انجام بدهم (می خندد).

کروس گفت که این روزها به همراه فرزندانش ترجیح می دهد که در خانه، فیلم تماشا کند و به شوخی و با اشاره به چالش روپایی زدن با دستمال کاغذی که این روزها در شبکه های اجتماعی راه افتاده، گفت:" دستمال کاغذی های زیادی در خانه داریم (می خندد)."

ادامه مصاحبه با کروس کمی جدی تر بود. ستاره رئال مادرید و تیم ملی آلمان در مورد تعویق احتمالی یورو 2020 گفت:" بحث زمان شروع بازیها، کم اهمیت ترین بحث است. بلکه اولویت اصلی با این است که چه زمانی این بیماری که دشمن مخفی ماست، به پایان می رسد. امیدواریم که شرایط عادی شود."