۵ محصول آکادمی بایرن که این تیم را ترک کردند؛ بی‌وفاها!

۵ محصول آکادمی بایرن که این تیم را ترک کردند؛ بی‌وفاها!

پایگاه خبری فوتبالی – آکادمی بایرن محصولات زیادی پرورش داده که هیچ‌گاه در تیم اصلی ستاره نشده‌اند
به گزارش فوتبالی، باشگاه بایرن مونیخ همواره به استفاده از محصولات دیگر باشگاه‌ها متهم بوده اما آکادمی این باشگاه هم تولیدات شگفت انگیزی داشته که سایت بوندس‌لیگا به ۵ مورد از شگفت‌انگیزترین آن‌ها پرداخته است. هیچ‌کدام از این ۵ مورد در تیم اصلی ستاره نشده‌اند و بایرن را به مقاصدی مختلف ترک کرده‌اند.
اولین محصول شگفت انگیز آکادمی بایرن امره چان است است که در سال ۲۰۰۹ توسط استعدادیاب‌ها از اینتراخت به بایرن رفت و در حالی که اولین بازی ملی‌اش را برای تیم زیر ۱۵ ساله‌ها انجام می‌دا. بایرنی شد تا در سوپرکاپ ۲۰۱۲ اولین بازی‌اش را برای باواریایی‌ها انجام دهد. او حالا عضو تیم دورتموند است.
دومین محصول آکادمی بایرن که شاید برای بسیاری از فوتبال‌دوستان گمنام باشد مهمت ایکیچی است که ۱۴ سال در بایرن حضور داشت اما چون بایرن در پست او بازیکنانی چون مولر، ریبری و روبن داشت هیج‌گاه نتوانست در این باشگاه بدرخشد و قرمزپوشان را ترک کرد.
سومین محصول بایرنی‌ها فیلیپ مکس است که ابتدا در آکادمی رقیب یعنی مونیخ ۱۸۶۰ حضور داشت. او هیچگاه در تیم بزرگسالان بایرن بازی نکرد. روبرتو سوریانوی بولونیا چهارمین محصول شگفت‌انگیز بایرن است که حالا در بولونیا توپ می‌زند. او از پدر مادری ایتالیایی در دورمشتات متولد شد و در کنار مولر در تیم زیر ۱۹ ساله‌های بایرن حضور داشت اما کم تحمل بود و به سمپدوریا رفت تا فوتبالش را ادامه دهد. خودش می‌گوید: من در بایرن دائما با ذخیره‌ها تمرین می‌کردم اما با حضور در سمپدوریا شانس حضور در کنار امثال کاسانو را داشتم.
آخرین محصول شگفت‌انگیز بایرن از نگاه سایت بوندس‌لیگا مارین پانگراچیچ است که در باواریا متولد شد و بیشتر دوران بازی‌اش را در آکادمی بایرن گذراند اما هیچ‌گاه به تیم‌ اصلی نرسید. او حالا با ۲۲ سال سن در ولفسبورگ بازی می‌کند.

1101