کوزمین: یک مثبت بزرگ به تیم ملی دختران ایران می‌دهم

کوزمین: یک مثبت بزرگ به تیم ملی دختران ایران می‌دهم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ویکتورویچ کوزمین سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان روسیه بعد از دیدار مقابل ایران اظهار داشت: به تیم ملی فوتسال دختران ایران تبریک می‌گویم که در مسابقات قهرمانی آسیا موفق شدند و به دلیل این قهرمانی یک مثبت بزرگ را به این تیم می‌دهم.

وی ادامه داد: نتیجه‌ای که تیم ملی ایران مقابل تیم روسیه به دست آورد چیزی از ارزش‌های این تیم کم نمی‌کند. به طور حتم تیم ملی ایران فردا برای برد به زمین می‌آید و بازی سختی خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان روسیه یادآور شد: از بازی بازیکنان تیم ایران خوشم آمد و این بازی پیش از حضور در جام جهانی برای تیم روسیه مفید بود چرا که استیل تیم‌های اروپایی و آسیایی با هم فرق دارد.

کوزمین گفت: تیم ملی فوتسال بانوان ایران در مقایسه با دو سال پیش پخته‌تر شده و با تجربه تر بازی می‌کند. ترکیب تیم ایران در مقایسه با دو سال پیش تغییری نکرده اما این تیم پخته‌تر و باتجربه‌تر شده است. در مقابل تیم روسیه خانه‌تکانی داشته و یکسری از بازیکنان جوان و با استعداد به تیم ملی روسیه تزریق شده است.

وی افزود : تیم فوتسال ایرا ن نتوانسته تیم فوتسال روسیه را شکست دهد و شاید فردا در بازی دوستانه دوم این اتفاق بیفتد به هر حال این تیم خسته است و تازه از رقابت‌های قهرمانی آسیا برگشته و انرژی زیادی را صرف این رقابت‌ها کرده است.

انتهای پیام/