انتقال ایکاردی به رئال مادرید باعث می‌شود لائوتارو به بارسلونا نرود

انتقال ایکاردی به رئال مادرید باعث می‌شود لائوتارو به بارسلونا نرود

پایگاه خبری فوتبالی – ناصر الخلیفی، رییس پاری سن ژرمن تصمیم گرفته که نیمار را با قیمت 150 میلیون یورو بفروشد. اما به این ترتیب، انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید منتفی می‌شود. پاریسی‌ها قصد دارند دستمزدی که به نیمار می‌پرداختند را به دستمزد امباپه اضافه کنند و او را برای چند سال آینده به عنوان چهره اصلی تیم خود معرفی کنند.

اما این کار باعث می‌شود درها به روی خروج مائورو ایکاردی هم باز شود. این بازیکن آرژانتینی می‌تواند مهاجم شماره 9 بعدی رئال مادرید باشد. او از اینتر به پاری سن ژرمن قرض داده شده است، و به همان دلیلی که نیمار فروخته خواهد شد، او هم خواهد رفت: این که باشگاه می‌خواهد دستمزد بالایی به امباپه بپردازد و او را پردرآمدترین بازیکن دنیا کند.

پی‌اس‌جی گزینه خرید ایکاردی با قیمت 70 میلیون یورو را دارد، و فلورنتینو پرز، رییس رئال مادرید می‌خواهد این مبلغ را به اینتر پیشنهاد بدهد تا او را بخرد. اینتر حاضر است که او را با این مبلغ بفروشد، تا به این ترتیب بتواند لائوتارو مارتینز را نگه دارد و مانع انتقال او به بارسلونا شود.

به این ترتیب پرز در یک حرکت هم پی‌اس‌جی را ضعیف می‌کند، هم اینتر را، و هم این که نمی‌گذارد بارسلونا به مهاجم رویایی‌اش برسد. همه این‌ها با قیمت 70 میلیون یورو انجام می‌شود. البته مادرید برای خرید ایکاردی باید لوکا یوویچ را به قیمت 50 میلیون یورو یا بیشتر بفروشد، که کار سختی است.

8444