نگاه/ كرونا بهانه اى جديد براى مديران، مربيان و بازيكنان فوتبال!

نگاه/ كرونا بهانه اى جديد براى مديران، مربيان و بازيكنان فوتبال!

پايگاه خبرى فوتبالى- كرونا خيلى سريع و البته ترسناك در دنيا فراگير شد و رويدادهاى ورزشى و فوتبال هم فعلا تعطيل شده اند.

 به گزارش فوتبالى، فوتبال در دنيا يك صنعت پول ساز محسوب مى شود. با اپيدمى شدن كرونا، فوتبال و ليگ هاى معتبر دنيا تعطيل شده اند و اين اتفاق يك ضرر مالى خيلى بزرگ است. مقايسه سطح فوتبال ايران با هيچكدام از ليگ ها برجسته دنيا امكان پذير نيست و هدف ما در اين گزارش مقايسه سطح فنى و زير ساخت ها نيست بلكه مى خواهيم به چند ماه آينده سفر كنيم!

چشم هايتان را ببنديد و تصور كنيد در بهار يا تابستان سال٩٩ هستيد و كرونا ريشه كن و فوتبال در دنيا آغاز شده است و شما عاشقان فوتبال دوباره برنامه بازى هاى روزانه رقابت هاى مهم را  رصد مى كنيد. مشخص نيست فدراسيون هاى فوتبال و مديران فوتبالى در سراسر دنيا چه نقشه راهى و تصميم هايى اتخاذ كنند. نيمه تمام ماندن ليگ و شروع فصل جديد و ... فعلا فدراسيون و سازمان ليگ برتر فوتبال ايران از شروع مسابقات در فروردين صحبت مى كنند اما هنوز دقيق مشخص نيست مسابقات چه زمانى شروع مى شود. 

اما خيالتان راحت به محض شروع ليگ هيچ چيز تغيير نكرده است! مربيان و بازيكنان به داور اعتراض مى كنند مديران از بحران هاى مالى مى گويند در دوران پسا كرونا مديران، مربيان و بازيكنان بهانه جديدى براى طرفداران دارند! بله، كرونا مى شود دليلى براى آماده نبودن بازيكنان، خارج شدن از ريل موفقيت براى موفقيت و به هم ريختن برنامه اقتصادى مديران فوتبال. 

همه مى دانيم در اين ميان برخى از اين تعطيلات اجبارى فرصت مى سازند براى بهتر شدن!

۴۳۴۴