توضیح دادگان درباره حاشیه عجیب جام جهانی 2006

توضیح دادگان درباره حاشیه عجیب جام جهانی 2006

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس اسبق فدراسیون به موضوع مهمی درباره حواشی جام جهانی 2006 اشاره کرده است.

به گزارش فوتبالی، آنهایی که اتفاقات آن زمان را رصد می‌کردند حتما در جریان هستند که تعدادی از لیدرهای اعزامی به جام جهانی، دستگیر شدند.

محمد دادگان در بخشی از مصاحبه‌اش با کیهان ورزشی درباره آن اتفاق گفته:" این موضوع را نباید به من بچسبانید چون اعزام آنها کار فدراسیون فوتبال نبود. آنهایی که خلاف کردند و رفتند از رییس جمهور وقت ۲ میلیارد گرفتند و اعزام ها را انجام دادند، مقصر بودند. ما به هر کسی بلیت دادیم پولش را گرفتیم. یک شرکت درست شد و آدم های ما را بردند. اسم هم می برم؛ آقای عزیز محمدی و حاج آقای علیپور رفتند قرارداد بستند. از طرف فدراسیون هم نرفتند. بعد هم مشکلاتی برایشان درست شد. خب اگر ما هم در داستان بودیم که دادگاه احضارمان می کرد. ما نامه هم زدیم که با آن شرکت هیچ کاری نداریم و با این آدم هایی هم که از فدراسیون رفته اند و همکاری می کنند ارتباطی نداریم."

دادگان درباره اینکه چطور عزیز محمدی و علیپور آن قرارداد دردسرساز را بستند، گفته:" آن شرکت گفته بود فقط به اینها پول می دهد و دیدید که بعد از جام جهانی مشکلاتی هم برای این افراد ایجاد شد.رییس جمهور گفته بود ۲ میلیارد به فوتبال بدهید و داده بودند به شرکت اوج و این افراد هم با آنها بودند. حتی آمدند در جام جهانی و می خواستند دویست میلیون از آن دومیلیارد را به تیم ملی بدهند که من قبول نکردم و گفتم در این چمدان من به اندازه کافی پول هست و این مبلغ را نمی خواهم. خدا رحمت کند حاج داوود احمدی نژاد را که به او گفته بودند به دادکان بگو این پول را از ما بگیرد. ایشان سر یک مسئله ای در جام جهانی به من زنگ زد و این موضوع را هم گفت که من گفتم: بخدا قسم اگر این پول را قبول کنم. چون این پول بعدا مشکل درست می کند."

1984