آتالانتا قرارداد هافبک چلسی را دائمی می‌کند

آتالانتا قرارداد هافبک چلسی را دائمی می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی – آتالانتا قصد دارد ماریو پاشالیچ، هافبک چلسی را به صورت دائم خریداری کند، و او را با قراردادی به مدت پنج سال جذب کند. 

به گزارش فوتبالی، پاشالیچ در حال حاضر برای دو سال از چلسی به آتالانتا قرض داده شده است، و لا گاتزتا دلو اسپورت نوشته که آتالانتا قصد دارد او را به صورت دائم در اختیار داشته باشد.

این بازیکن کروات در آتالانتا تبدیل به بازیکنی کلیدی برای تیم جیان پیرو گاسپرینی شده است، و در این فصل سری آ هم پنج گل زده است. او در این فصل رقابت‌های فوتبال ایتالیا 23 بار بازی کرده است.

نیکولو اسکیرا، خبرنگار لا گاتزتا نوشته که آتالانتا در پایان فصل قرارداد او را دائمی خواهد کرد. آنها برای این کار، 15 میلیون یورو به چلسی می‌دهند تا این بازیکن 25ساله را در اختیار داشته باشند.

به نوشته اسکیرا، آتالانتا قراردادی پنج‌ساله برای او آماده کرده است.

این بازیکن در فصل 17-2016 به میلان قرض داده شده بود، اما دوران حضور او در این تیم موفقیت‌آمیز نبود و به همین دلیل، میلان حاضر نشد که او را به صورت دائم در اختیار داشته باشد.

پاشالیچ پس از حضور در میلان، به اسپارتاک مسکو قرض داده شد، و در سال 2018 راهی آتالانتا شد. قرارداد قرضی او در انتهای این فصل به پایان می‌رسد و آتالانتا می‌تواند او را جذب کند.

8444