روگانی: حالم خیلی خوب است، نگران نباشید!

روگانی: حالم خیلی خوب است، نگران نباشید!

پایگاه خبری فوتبالی – دانیله روگانی، مدافع یوونتوس گفته که حالش کاملا خوب است. او دچار ویروس کرونا شده است.

روگانی یکی از چندین بازیکن سری آ بود که رسما اعلام کرد به این بیماری مبتلا شده است. این مدافع با شبکه تلویزیونی یوونتوس صحبت کرده و گفته: «حالم خوب است. حالم خیلی خوب است. من آن علائمی که شما در اخبار خوانده‌اید را ندارم. من خوش‌شانس بودم، چون من اولین فرد در محیط بودم که این بیماری را گرفتم. من امیدوارم که به این ترتیب آگاهی افزایش پیدا کند.»

از روگانی درباره واکنش‌ها به اخبار ابتلایش سوال شد و او گفت: «ضربه سختی بود، چون یک‌دفعه رسانه‌ها با این خبرها منفجر شدند. من از این‌جا از همه بابت پیام‌هایی که دریافت کردم تشکر می‌کنم. من حالم خوب است، خیالتان راحت. ما به این وضعیت غلبه خواهیم کرد.»

ایتالیا در قرنطینه کامل است، و از روگانی سوال شد که وقتش را چطور می‌گذراند. او گفت: «فکر کنم کل فیلم‌ها و سریال‌های نت‌فلیکس را تماشا کرده‌ام! پیشنهاد من فیلم مهمان نامرئی است. این فیلمی مهیج است که خیلی هم طولانی نیست و خیلی هم جدی نیست. اگر شما هم فیلم خوبی سراغ دارید به من بگویید!»

از روگانی سوال شد که در کودکی چه بازیکنی را دوست داشته و او گفت: «من همیشه هافبک یا مدافع بوده‌ام. اما من طرفدار یوونتوس هستم، و هر سال پیراهن الساندرو دل‌پیرو را می‌خریدم.»

8444